Gitarhm Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Wimp, fyfaen for et irriterende dårlig program! 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jobb. Bursdager. Visning. Nedvasking. Pakking. Flytting. STRESS! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 At jeg enda blir spurt etter leg på butikken når jeg kjøper øl. Herregud! betjeningen må jo være komplett idioter. Har vent meg til at dem alltid spør på polet, men på butikken. Teit. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 At jeg enda blir spurt etter leg på butikken når jeg kjøper øl. Herregud! betjeningen må jo være komplett idioter. Har vent meg til at dem alltid spør på polet, men på butikken. Teit. Er de usikre, så skal de spørre. Og er du under 25, skal du vise uoppfordret. Ser ikke helt peonget i å blir sur på betjeningen for det, det er jo helle en veldig bra ting. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Det irriterer meg uansett. Derfor jeg skriver her. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Den religiøse forloveren til onkelen min. Hun skal absolutt ringe meg og snakke om slekt, Jesus og annet bullshit. Faen i helvete. Jævla psychokjerring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 At jeg enda blir spurt etter leg på butikken når jeg kjøper øl. Herregud! betjeningen må jo være komplett idioter. Har vent meg til at dem alltid spør på polet, men på butikken. Teit. Er de usikre, så skal de spørre. Og er du under 25, skal du vise uoppfordret. Ser ikke helt peonget i å blir sur på betjeningen for det, det er jo helle en veldig bra ting. Må få lov til å bli irritert selv om grunnen ikke har ben å stå på vell. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Fujifilm xD minnekort inneholder feil ?!? Endret 28. januar 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Den religiøse forloveren til onkelen min. Hun skal absolutt ringe meg og snakke om slekt, Jesus og annet bullshit. Faen i helvete. Jævla psychokjerring. Legg på. Works every time. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Ta det som en kompliment, Gypsy. Lenke til kommentar
Aapnopp Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Politikeres, økonomers og journalisters ignoranse. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Butikker som ikke har en dritt på lager. Må snart handle alt på nettet jo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Norsk ''godtv'' slik som programmet Hver gang vi møttes irriterer meg. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Var akkurat innom butikken, ble spurt av to jenter om jeg var villig til å støtte kampen mot narkotika. Jeg lo, og ba dem finne en skikkelig sak å støtte. 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Var akkurat innom butikken, ble spurt av to jenter om jeg var villig til å støtte kampen mot narkotika. Jeg lo, og ba dem finne en skikkelig sak å støtte. Spør om definisjonen deres på hva narkotika er. Når de da svarer "ting som gjør deg rusa," så spør du dem om vi skal forby endorfiner. 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Foreldre som betaler mange tusen på et speilrefleks til datteren sin, når hovedbruksområdet hennes er å ta bilder av seg selv i speilet. Endret 28. januar 2012 av Vertical^ 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 At jeg er forever alone i kveld Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 At jeg er forever alone hver kveld. Fix'd. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Da er det godt å ha internettet og diskusjon.no, så kan folk være "forever alone" sammen Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Foreldre som betaler mange tusen på et speilrefleks til datteren sin, når hovedbruksområdet hennes er å ta bilder av seg selv i speilet. Hey, det kalles et speilrefleks, da skal det såklart brukes i speilet... 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå