Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Misliker sterkt at hverdagen og spesielt skolesystemet blir mer og mer påvirket av islam. Da tenker jeg ikke på at jenter bruker hijab i klasserommet, det er flott det, men tenker mer på ting som for eksempel skille av kjønn i gymtimer. Vi har vokst over lavmålet i samfunnet under kristendommens hierarki og naivitet i gamledagene, la oss ikke gå i gamle fotspor. Flott med arenaer for religionsutøvelse, kulturtilbud osv, men ta for faen og skill religion så mye som mulig fra staten og systemet generelt! MIN hverdag skal ikke påvirkes negativt av noen som helst religion!

'Gleden' er vel nå at de får egne skoler, så de kan lære et annet språk en norsk, og mer om deres religion og tilbedelse av sin sære gud.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jævla Norge, arrgh, jeg kunne styrt så mye bedre. No special schools og ingen kriminelle får komme hit og tro dem kan gjøre hva faen det passer dem.

Lenke til kommentar

Hvordan skal de finne ut av det? Broren min hadde samme. (Driver 3 var på den tiden nytt) Jeg var litt redd for å være aleine hjemme, men han satt playstation i stua, og driver 3 der òg. Stakk ut med kameraten som lånte meg driver 3, kom tilbake ca annenhver time og skjekket på meg. Jeg kom ganske langt i spillet, og nå vil jeg spille det igjen :(

Lenke til kommentar

Slik stjal Nettavisen Linns identitet

Flott at det opplyses om hvor enkelt det er, men det er vel i større grad til hjelp for idioter som vil prøve det samme. Av og til fungerer media så jævlig bakvendt.

Og forresten, til dere FORBANNA RASSHØL som ikke slår av fjernlysene, slik at dere blender meg, når dere passerer, jeg håper en snill trailersjåfør hekter dere bakpå vogna og drar dere etter et helt fylke. Naken. :love:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...