Kasp0me Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 do eet faggot Jess! Da har jeg gjort det. Men livet bare fortsetter. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Misliker sterkt at hverdagen og spesielt skolesystemet blir mer og mer påvirket av islam. Da tenker jeg ikke på at jenter bruker hijab i klasserommet, det er flott det, men tenker mer på ting som for eksempel skille av kjønn i gymtimer. Vi har vokst over lavmålet i samfunnet under kristendommens hierarki og naivitet i gamledagene, la oss ikke gå i gamle fotspor. Flott med arenaer for religionsutøvelse, kulturtilbud osv, men ta for faen og skill religion så mye som mulig fra staten og systemet generelt! MIN hverdag skal ikke påvirkes negativt av noen som helst religion! 'Gleden' er vel nå at de får egne skoler, så de kan lære et annet språk en norsk, og mer om deres religion og tilbedelse av sin sære gud. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jævla Norge, arrgh, jeg kunne styrt så mye bedre. No special schools og ingen kriminelle får komme hit og tro dem kan gjøre hva faen det passer dem. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jævla Norge, arrgh, jeg kunne styrt så mye bedre. No special schools og ingen kriminelle får komme hit og tro dem kan gjøre hva faen det passer dem. Det sier de alle. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jævla drittbikkje som bjeffer tidlig på morgenen. Og det verste er at ingen gadd å ta ho, så jeg måtte stå opp for å hente ho. Satan i helvete, skulle faen med vært skutt det dyret! Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Helveteeeee..... Fyllesjuk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Handla mer øl Helveteeeee..... Fyllesjuk. Facts of life! Endret 20. november 2010 av Gavekort 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Mamma (og pappa) ringte meg fra Praha(!) for å si at jeg ikke fikk lov til å stikke ut av huset i går. "Du vet det er uforsvarlig å la din 11 år gamle lillebror være alene hjemme!" Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hvordan skal de finne ut av det? Broren min hadde samme. (Driver 3 var på den tiden nytt) Jeg var litt redd for å være aleine hjemme, men han satt playstation i stua, og driver 3 der òg. Stakk ut med kameraten som lånte meg driver 3, kom tilbake ca annenhver time og skjekket på meg. Jeg kom ganske langt i spillet, og nå vil jeg spille det igjen Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Handla mer øl Helveteeeee..... Fyllesjuk. Facts of life! Skylder på de mange utestedene i Oslo Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har ikke hatt internett siden idag tidlig. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har ikke hatt internett siden idag tidlig. kondolerer. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Har ikke hatt internett siden idag tidlig. Kondolerer så mye Edit: Irritasjon: Opplever heletiden buggs på youtube. Endret 20. november 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har ikke hatt internett siden idag tidlig. http://www.youtube.com/watch?v=ym0_irSi6YI 3 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Spydde som faen for 10 minutter siden. Vet ikke hvorfor. Fikk vondt i magen og spydde Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Slik stjal Nettavisen Linns identitet Flott at det opplyses om hvor enkelt det er, men det er vel i større grad til hjelp for idioter som vil prøve det samme. Av og til fungerer media så jævlig bakvendt. Og forresten, til dere FORBANNA RASSHØL som ikke slår av fjernlysene, slik at dere blender meg, når dere passerer, jeg håper en snill trailersjåfør hekter dere bakpå vogna og drar dere etter et helt fylke. Naken. 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Hvis det så gjør man det slik at skrittet og trynet skraper spesielt hard ned i veien, hvis det er kvinne så skraper man trynet og puppene spesielt hardt ned i asfalten, og ber dem lage en sandwich på kjøkkenet når de har krysset ett fylke. Til du som spydde: Forrige post av meg i tråden! Endret 20. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
haakl Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hvis det så gjør man det slik at skrittet og trynet skraper spesielt hard ned i veien, hvis det er kvinne så skraper man trynet og puppene spesielt hardt ned i asfalten, og ber dem lage en sandwich på kjøkkenet når de har krysset ett fylke. Til du som spydde: Forrige post av meg i tråden! Du vil at puppene og trynet skraper nedi? jaja, *kremt*justin*kremt* Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hahahaha. Selvfølgelig ønsker jeg dem det i "god" vilje, hvis folk virkelig gjør slikt som Hyperio beskriver, en ting er sikkert: Det ville gjort jævlig vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå