Gavekort Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Du har oppsigelsestid. Han har full rett til å kaste dere ut, men dere må få tre måneder på dere med mindre annet er nevnt i kontrakten (?). Jeg foreslår at du får deg en advokat. Det er ingen big deal, og saken kommer sikkert til å løse seg om dere bare snakker med noen som har peiling. Flytte ut må dere gjøre uansett. Edit: Vet ikke hvor oppdatert dette er, men her kan dere finne advokatvakt-konsultasjon gratis: http://www.dinside.no/8224/faa-gratis-advokathjelp Endret 27. januar 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Du faår kontakte advokat om du vil ha svar". Wtf. O.o Er det ikke egentlig andre veien? Kan ikke du nekte å flytte om du mener at du ikke har brutt noen regler? Tro meg, jeg har ikke tenkt å bo her et minutt lenger enn nødvendig. Ikke med den behandlingen her. Jeg har ikke gjort de to en dritt, så syns det er unødvendig å oppføre seg på den måten. Edit: takk, Gavekort. Edit2: er jo bare typisk at advokatvakten ikke finnes i Sogn og Fjordane. Endret 27. januar 2012 av Therawyn Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Ingenting finnes i Sogn og Fjordane. 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Ingenting finnes i Sogn og Fjordane. Åjoddddda Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 I know. Sogn og Fjordane suger. Det eneste jeg liker med det er naturen. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Sogn og Fjordane. Pappa kaller det for "Nord-Korea". Religion irriterer meg og når de jævla misjoneringsreklamene med "Gud er god, søk han!" kjenner jeg at jeg spyr bare jeg hører om dritten. 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Er enig i at dersom man bor i Florø, så suger Sogn og Fjordane. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Det irriterer forresten også at jeg ikke får sendt meldinger. Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 iriterer meg sykt at jeg ikke får sove. og at jeg fail å kjøpte tennplugger til diselmotor Tennplugg til dieselmotor?? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 iriterer meg sykt at jeg ikke får sove. og at jeg fail å kjøpte tennplugger til diselmotor Tennplugg til dieselmotor?? Tror det var poenget ja. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Irriterer meg grenseløst over at jeg ikke finner ut navnet på den sangen som både spilles mye på fest og som også spilles mye i bakgrunnen under NM! Taktfast rytme, litt dyp først så lysere. Dette gjentar seg i begynnelsen av sangen... GAAAH! Har lett etter den i ukesvis og jeg vet ikke hva den heter! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Prøvd Hva heter sangen/artisten? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Trøtt. Sov. Jævla mennesker som bråker i klasserommet. Kvinnelige, dumme venninner. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Folk som tror på spøkelser. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Ikke manlige venninner altså? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Fant et bilde som det liksom skulle være noe feil med, men jeg er ikke kvinnfolk () om å finne feilen. Jeg er 95% sikker på at det er en av de bildene hvor feilen er at det ikke er noe feil med det. Bare for å få folk til å kaste bort tid. Blæh. Endret 27. januar 2012 av Therawyn Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 HELVETTES DRITTDAG. Argh! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hvaaaskjer med folk som skriver på Facebook at de har bestått teorien til bil, med påfølgende 100 000 likes? De har jo fremdeles oppkjøring igjen... Ja, jeg er vel gjerne en gledesdreper. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hvaaaskjer med folk som skriver på Facebook at de har bestått teorien til bil, med påfølgende 100 000 likes? De har jo fremdeles oppkjøring igjen... Ja, jeg er vel gjerne en gledesdreper. http://www.youtube.com/watch?v=WpYeekQkAdc&ob=av3e :---D 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Det kalles "oppmerksomhetssyk". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå