Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Du har oppsigelsestid. Han har full rett til å kaste dere ut, men dere må få tre måneder på dere med mindre annet er nevnt i kontrakten (?).

Jeg foreslår at du får deg en advokat. Det er ingen big deal, og saken kommer sikkert til å løse seg om dere bare snakker med noen som har peiling.

Flytte ut må dere gjøre uansett.

Edit: Vet ikke hvor oppdatert dette er, men her kan dere finne advokatvakt-konsultasjon gratis: http://www.dinside.no/8224/faa-gratis-advokathjelp

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du faår kontakte advokat om du vil ha svar". Wtf. O.o

Er det ikke egentlig andre veien? Kan ikke du nekte å flytte om du mener at du ikke har brutt noen regler? :p

Tro meg, jeg har ikke tenkt å bo her et minutt lenger enn nødvendig. Ikke med den behandlingen her. Jeg har ikke gjort de to en dritt, så syns det er unødvendig å oppføre seg på den måten.

Edit: takk, Gavekort. :)

Edit2: er jo bare typisk at advokatvakten ikke finnes i Sogn og Fjordane.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Irriterer meg grenseløst over at jeg ikke finner ut navnet på den sangen som både spilles mye på fest og som også spilles mye i bakgrunnen under NM!

Taktfast rytme, litt dyp først så lysere. Dette gjentar seg i begynnelsen av sangen... GAAAH! Har lett etter den i ukesvis og jeg vet ikke hva den heter!

Lenke til kommentar

Fant et bilde som det liksom skulle være noe feil med, men jeg er ikke kvinnfolk (:p) om å finne feilen. :hrm:

Jeg er 95% sikker på at det er en av de bildene hvor feilen er at det ikke er noe feil med det. Bare for å få folk til å kaste bort tid. Blæh.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...