NgZ Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Syns det virker rimelig godt testa, jeg. Jepp, og hver eneste ny matvare testes like godt... Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Hvorfor har du en loddebolt på langfingeren? Jeg holdt på å lodde en transistor på ett kretskort. Det endte opp med at jeg mistet loddebolten, og den landet på langefingen. Endret 25. januar 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg bare later som at jeg vet hva lodding, transistor og loddebolt er. Langfingre derimot vet jeg hva er. Har minst 2 av dem, men har de ikke for hånden for øyeblikket. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Nettopp kjøpt en ny laptop til far, en ASUS N53SV, og den kom med både Intel integrert grafikkort og Nvidia, men får ikke aktivert Nvidia kortet. Dårlig oppløsning på Intel kortet. Endret 25. januar 2012 av Myst Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 flaut å søke jobb på bensinstasjonen langt oppi nabobøgda. Men må man så må man. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg bare later som at jeg vet hva lodding, transistor og loddebolt er. Langfingre derimot vet jeg hva er. Har minst 2 av dem, men har de ikke for hånden for øyeblikket. Lodding Transistor Loddebolt Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Hvem er den jævelen som oppfant den underdimensjonerte dassen der man sitter med knærne i ansiktshøyde mens kuken tar borti foran og dritten sneier borti kanten bak? Endret 25. januar 2012 av helsekost Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Kan hjelpe med slankekur. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Kan hjelpe med slankekur. Vet du om en slankekur som reduserer lengden på leggene samt avstanden mellom penis og anus? :!: 5 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Jeg mistet loddebolten på langefingeren. Kjørte loddebolten inn i hånbaken på venstre hånd tidligere i dag, lukta svidd og greier. Endret 25. januar 2012 av Lefse Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Kan hjelpe med slankekur. Vet du om en slankekur som reduserer lengden på leggene samt avstanden mellom penis og anus? :!: Du kan jo leke litt med loddebolten :!: *peker på inleggene ovenfor* Men, venter på sol og sommer, HATER snø og kulde! Endret 26. januar 2012 av Woltox Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Ketchupen til Bergbys er faktisk veldig god, dog ikke bedre enn Heinz. Det irriterer deg? Men heinz, smaker som noen har prøvd å lage ketchup, og failet. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Niks. Hvis du blar tilbake én side, ser du at det var en liten diskusjon om ketchup. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Å vente på hardpakker irriterer meg. Hvorfor kan ikke posten sette opp fly fra Oslo til Trondheim? Vil ha pakka mi NÅ! Helst i går, gjerne litt før jeg bestilte også. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Å vente på hardpakker irriterer meg. Hvorfor kan ikke posten sette opp fly fra Oslo til Trondheim? Vil ha pakka mi NÅ! Helst i går, gjerne litt før jeg bestilte også. Komplett pickup-point! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Komplett pickup-point! Jepp, jeg tenkte på det. Men jeg sparte meg 500 kroner på å vente i et par dager., og da er det litt verdt det. Pluss at jeg ikke har bil, og det er slitsomt å drasse med seg to pakker (Der ene er et kabinett) på buss. Her er det 150 meter til nærmeste post-ting. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Kjipt. Her får jeg pakkene dagen etterpå og er ca. 10min hver vei for å hente. Blir litt bortskjemt merker jeg når jeg må bestille fra andre nettbutikker, hvor jeg kan risikere å vente over helga og slikt Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Bergbys er fantastisk. Heinz er alt for bitter Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 At jeg får migreneanfall midt under nyttårsbordet som jeg har gleda meg til i evigheter 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Skulle vært på good vei ned til Sørlandet nå. Rett før jeg hiver meg i bilen får jeg telefon fra min far; "Det kommer en å kjøper de gamle hvitevarene om en halvtime, du fikser det". Nå har det gått en time... Satan så jævla unødvendig. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå