Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg drittlei av digre, bloatede "Suite"-programmer som du må bruke for å fikse mobiltelefonen.

Før programmet i det hele tatt gidder å prøve, må det først oppdateres til siste versjon.

Ti minutter senere prøver jeg igjen, og det klarer ikke å sikkerhetskopiere telefonen.

"Last ned siste versjon av programvaren og prøv igjen" står det.

AAAAARRRGH!!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Idun VANLIG ketchup, er det korrekte svaret.

Her må jeg faktisk si meg enig med Gypsy. Jeg har smakt begge ketchupene, og syns rett og slett Idun sin smaker bedre. Heinz er litt for mild, imo.

I natt drømte jeg om hunden "min". :( Gud som jeg savner henne!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og den holdningen viser egentlig bare at man ikke vet hvordan genmodifisering fungerer.

Holdning? Det er ganske enkelt en henvisning til fakta som viser at man ikke kan stle på genmodifiserte matvarer. Hvorfor? Fordi man vet at de ikke blir testet godt nok. Hvorfor? Fordi de som vil tjene penger på varene sine har mindre penger og makt enn forbrukerne som vil ha trygge, men billige matvarer.
Lenke til kommentar

Og den holdningen viser egentlig bare at man ikke vet hvordan genmodifisering fungerer.

Holdning? Det er ganske enkelt en henvisning til fakta som viser at man ikke kan stle på genmodifiserte matvarer. Hvorfor? Fordi man vet at de ikke blir testet godt nok. Hvorfor? Fordi de som vil tjene penger på varene sine har mindre penger og makt enn forbrukerne som vil ha trygge, men billige matvarer.

The European Commission Directorate-General for Research and Innovation 2010 report on GMOs noted that "The main conclusion to be drawn from the efforts of more than 130 research projects, covering a period of more than 25 years of research, and involving more than 500 independent research groups, is that biotechnology, and in particular GMOs, are not per se more risky than e.g. conventional plant breeding technologies."

Syns det virker rimelig godt testa, jeg.

kilde

Endret av Slimda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Idun VANLIG ketchup, er det korrekte svaret.

Her må jeg faktisk si meg enig med Gypsy. Jeg har smakt begge ketchupene, og syns rett og slett Idun sin smaker bedre. Heinz er litt for mild, imo.

Heinz for mild?

Idun smaker billig tomatpurre blandet med potetmos.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...