Amberlamps Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Vet ikke om jeg skal søke på en jobb eller ikke! Skikkelig statusplass å jobbe, og veldig bra for å knytte nettverk til etter studiene! Irriterer meg bare at jeg ikke har lyst på en slik jobb, men det er en så god mulighet. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Søk jobb. Du kan ikke leve av dine foreldres svineribbe-middager hele livet. 4 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Jobber 60% utenom studier, så jeg ligger ikke på latsiden. Irriterende at det er meldt fæælt vær nå mot helga. Skal på roadtrip til Danmark og vil helst ha rolig sjø Endret 25. januar 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Genmodifisert-debatten er ikke vanskelig å vinne om man er på nei-siden, nei. Giftige proteiner? Nei takk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Genmodifisert-debatten er ikke vanskelig å vinne om man er på nei-siden, nei. Giftige proteiner? Nei takk. Og den holdningen viser egentlig bare at man ikke vet hvordan genmodifisering fungerer. 5 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Nå er jeg drittlei av digre, bloatede "Suite"-programmer som du må bruke for å fikse mobiltelefonen. Før programmet i det hele tatt gidder å prøve, må det først oppdateres til siste versjon. Ti minutter senere prøver jeg igjen, og det klarer ikke å sikkerhetskopiere telefonen. "Last ned siste versjon av programvaren og prøv igjen" står det. AAAAARRRGH!!!! 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Idun VANLIG ketchup, er det korrekte svaret. Her må jeg faktisk si meg enig med Gypsy. Jeg har smakt begge ketchupene, og syns rett og slett Idun sin smaker bedre. Heinz er litt for mild, imo. I natt drømte jeg om hunden "min". Gud som jeg savner henne! 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Når de plasserer bra konserter på en torsdag, når jeg har prøve på fredag. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Dette irriterer meg så jævlig, at facebook har sperret face'n din å du skal få kode på mobilen, så får du den aldri.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Og den holdningen viser egentlig bare at man ikke vet hvordan genmodifisering fungerer. Holdning? Det er ganske enkelt en henvisning til fakta som viser at man ikke kan stle på genmodifiserte matvarer. Hvorfor? Fordi man vet at de ikke blir testet godt nok. Hvorfor? Fordi de som vil tjene penger på varene sine har mindre penger og makt enn forbrukerne som vil ha trygge, men billige matvarer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Og den holdningen viser egentlig bare at man ikke vet hvordan genmodifisering fungerer. Holdning? Det er ganske enkelt en henvisning til fakta som viser at man ikke kan stle på genmodifiserte matvarer. Hvorfor? Fordi man vet at de ikke blir testet godt nok. Hvorfor? Fordi de som vil tjene penger på varene sine har mindre penger og makt enn forbrukerne som vil ha trygge, men billige matvarer. The European Commission Directorate-General for Research and Innovation 2010 report on GMOs noted that "The main conclusion to be drawn from the efforts of more than 130 research projects, covering a period of more than 25 years of research, and involving more than 500 independent research groups, is that biotechnology, and in particular GMOs, are not per se more risky than e.g. conventional plant breeding technologies." Syns det virker rimelig godt testa, jeg. kilde Endret 25. januar 2012 av Slimda 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 At jeg tydeligvis oser like mye "sex appeal" som en bordlampe Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Den linken kom du opp med mistenkelig fort... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Kanskje vi er to med lampesexappeal? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Idun VANLIG ketchup, er det korrekte svaret. Her må jeg faktisk si meg enig med Gypsy. Jeg har smakt begge ketchupene, og syns rett og slett Idun sin smaker bedre. Heinz er litt for mild, imo. Heinz for mild? Idun smaker billig tomatpurre blandet med potetmos. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Ah, overdrivelser. Vel, Heinz smaker utvatnet hestepiss blandet med Charter-sveins oppkast! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå