Lycantrophe Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 "den måten"? Hva, nøyaktig, er den måten? Av å se propagandavideoer på youtube. Du vet at bevist != propaganda, sant? 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Det er verken bevist eller ikke, så. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Det er verken bevist eller ikke, så. Vi vet nok om hvordan krefter fungerer og ting beveger seg til å si: jo, det er bevist. Det er humbug. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Det bør være søknadsskjema for å få barn dersom man er under 23 og uten fast inntekt (eller alenemor). Nei? Byråkrati er ikke veien å gå... Sant. Trygda alenemor er jo bedre enn at realiteten sier i fra at man ikke er egnet som mor på det tidspunktet man er i livet nå. 2 Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Det gir litt mening. Har litt lyst å prøve, men tør ikke. Beklager Gypsy, men det er 100% humbug. Jeg kan gjerne ta tid til å vise deg forskjellige forklaringer på hvorfor det er humbug. Aner ikke hvorfor, men av å lese det innlegget der fikk jeg så sinnsykt lyst på en baconburger! 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Jeg lurer virkelig på hva som foregår i hodet til skribentene i Dagbladet enkelte ganger.. I denne artikkelen hvor det står: "Her er en guide for å ta gode nordlysbilder." Så blir jeg ført videre til http://labrador.dagbladet.no/ Ja, du leste URL'en riktig. Her kommer man altså for å se guiden til å ta gode nordlysbilder, men blir møtt av en innloggingsside med en svær labrador som bakgrunn. Prikken over i'en blir at ordet innlogging er byttet ut med innlogring. Hufffffffffff Endret 24. januar 2012 av Quote Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Herregud så søtt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Cuteness overload!!! Ikke skyld på Dagbladet, å jobbe i avis er en "ruff job". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Den var jo kjempekoselig, selv om det er en litt pinlig feil... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Kanskje dette er Dagbladets nye vinkling; de skåner leserne sine med bilder av dyr? Neste artikkel fra Irak vil bare være full av bilder av kattunger. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Fnis, jeg vet hvorfor. :---D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Det er publiseringsverktøyet deres, som heter Labrador. Veldig søtt, egentlig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Det var det fineste jeg har sett på nettet på lang tid. Lenke til kommentar
frds Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 De stygge syklistene som MÅ sykle på veien fremfor fortauet, ikke har de refleks heller herregud. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) På denne tiden av året er det fullt forståelig at fotgjengere og syklister velger veikanten i stedet for fortau og sykkelsti. Veien er brøytet og saltet så den er like fin som om sommeren. Fortauet er dekket av snø og holke, og er livsfarlig å gå på uten knebeskyttere og hjelm. Jeg forstår dem veldig godt. Men det finnes ingen unnskyldning for å droppe refleks! Fotgjengere må også huske hvilken side av veien som er riktig å gå på. Man skal gå mot kjøreretningen, hvilket betyr at siden biler skal kjøre på høyre side, skal fotgjengere gå på venstre side. Dermed blir du ikke overrasket bakfra av biler som kjører på samme side av veien som du spaserer. Husk refleks eller refleksvest. Sykler SKAL ha rødt lys bak og hvitt lys framme. Så slipper vi å lese i morgen at noen irriterer seg grenseløst over å ha blitt lam i en trafikkulykke. Endret 24. januar 2012 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 og at det kanskje kan eksistere noe etter døden. Alt grunner ned til redselen for å dø. Denne teorien gjelder såklart også for religion. Alle følelser er basert på grunn-instinktene våres, om det så måtte være overlevelses-instinkt eller om det er reproduksjons-instinkt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Blir kastet ut. Great. Er du naboen min? Viss ja, woopi ! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Det spørs. Bor du på Vestlandet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå