Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Ekstremister og muslimer generelt.

De som skal muslimifisere landet vårt, innføre muslimske lover og regler. Snart tar de over. De er som kaniner! De formerer seg fortere enn the goselins. Først skal de få endret reglene i gymtimen fordi den stakkars jenten deres ikke får lov til å dusje etter gymtimen, og hun gidder ikke bade i svømmetimene med teppet hun har rundt hue på seg. Så de skal endre på reglene.

Og så skal de bygge tusenvis av moskéer i landet vårt, mens vi ikke får bygge en eneste kirke i landene deres. De avkristner også hele norge med de stygge muslimreglene sine. Hater de.

Snylter på trygden gjør de også.... :nei:

Pell dere hjem til landet dere kom fra, og ta med dere polakkvennene deres, så vi får jobbene for oss selv. Kan godt ta med dere frekkheten, burkaene, rasismepåstandene. Om dere ikke liker at vi hater dere, så pakk sakene og stikk fra Norges land. Dette vil jeg ha for meg selv!

BORTVEKK! FORSVINN!

Endret av Diskutant
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettopp! For det første trenger det ikke å være muslimer, for det andre har muslimene blitt totalt syndebukker for alt her i landet og for det tredje så er de vanligvis en god ting å ha!

Ok, kanskje et par ignorante påstander jeg hadde, men de som verken jobber, integrerer seg, og snylter på trygden irriterer meg.

Til de grader.

Men en ting er sant -de muslimifiserer Norge! Det gjør ikke polakkene!

Lenke til kommentar

for det tredje så er de vanligvis en god ting å ha!

Skjønner ikke helt hva positivt en muslim bringer med seg, utenom hva et vanlig menneske ellers bringer med seg.

Btw, SSB anslår at innen 2050, er 30% av Norges befolkning ikke-etniske muslimer.

Men en ting er sant -de muslimifiserer Norge! Det gjør ikke polakkene!

Satt litt for mye på spissen. De danner egne områder i miljøer hvor de ikke blir intergrert. Dette kan ende opp med mye internkonflikt og problemer. (Slikt som Sverige har. Dere vet, politi som må eskortere brannbiler til brannlokasjoner)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva positivt en muslim bringer med seg, utenom hva et vanlig menneske ellers bringer med seg.

Btw, SSB anslår at innen 2050, er 30% av Norges befolkning ikke-etniske muslimer.

ingenting positivt.

og til den ssb-en: Vil vi ha det sånn? Vil vi ende opp som sverige? De tar over landet vårt! 30% er faktisk ganske mye.

Lenke til kommentar

Det var det jeg mente, sa ingenting spesifikt om at muslimer var bedre. :wee:

Lenke til kommentar

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/laser-mot-fly-i-sandnessjoeen-3346405.html

En passelig straff for slike vinnere av Darwin awards aka idioter: Kjører laseren så jævlig mot øynene deres at de blir blinde.

Jeg melder meg selvsagt frivillig på å gjøre dette mot alle slike laserjævler. Dødsstraff ser jeg også på som passende, men å blinde de med sin egen laser må jo være den ultimate straffen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Misliker sterkt at hverdagen og spesielt skolesystemet blir mer og mer påvirket av islam. Da tenker jeg ikke på at jenter bruker hijab i klasserommet, det er flott det, men tenker mer på ting som for eksempel skille av kjønn i gymtimer. Vi har vokst over lavmålet i samfunnet under kristendommens hierarki og naivitet i gamledagene, la oss ikke gå i gamle fotspor. Flott med arenaer for religionsutøvelse, kulturtilbud osv, men ta for faen og skill religion så mye som mulig fra staten og systemet generelt! MIN hverdag skal ikke påvirkes negativt av noen som helst religion!

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...