Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vet man strengt talt ikke. Har ikke bevis for hverken eller.

Nei! slutt!

Vet om noen folk der ting dem har fått vite under seanse har vist seg å stemme skremmende bra. Hvordan og når dem skulle dø. Dritskummelt.

The Ouija board (play /ˈwiːdʒə/ wee-jə) also known as a spirit/fire key board or talking board, is a flat board marked with the letters of the alphabet, the numbers 0-9, the words "yes", "no", "hello" and "goodbye" and various symbols and graphics. It is a registered trademark of Hasbro Inc.

Enjoy your scam.

Ugh, har kommet inn på binær systemet i elektrofag nå, fascinerende stoff, men tror hjernen min smelter snart. :blink:

Binær er enkelt. For å konvertere til desimal er det bare addisjon og tallposisjoner.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært så stresset som det jeg var på eksamen i dag. I slutten så mistet jeg dokumentene mine over alt, og trodde jeg skulle kaste opp.

For mange og for lange spørsmål, for liten tid.

Merkelig nok så tror jeg ikke hele eksamenen gikk til helvete, så jeg kan slappe pittelitt av nå.

Lenke til kommentar

Noe av det som irriterer meg er:

• Ørkesløse lange tråder i nettfora. Tråder på flere tusen innlegg har null nytte når man leter etter et løsning på et problem.
  • Treff på Google som er flere år gamle, og som nå er irrelevante. Greit nok treffene kommer, men ikke øverst. Burde vært sortert på tid.
  • Treff på Google som viser til ymse nettkatalogtjenester eller skattelister. Det er jo så mange av dem også!

hva er problemet?

angående gamle tråder søk med *2011 tror jeg det er, får du kun treff tra 2011(noen unntak) samme finker med alle tall men 2012 har jo ikke vart så lenge da....

og hvis du vil søke på akkrurat de ordene/ det ordet markerer du med "ord"

Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært så stresset som det jeg var på eksamen i dag. I slutten så mistet jeg dokumentene mine over alt, og trodde jeg skulle kaste opp.

Merkelig nok så tror jeg ikke hele eksamenen gikk til helvete, så jeg kan slappe pittelitt av nå.

Know that feel :( En gang dreit jeg meg ut med å tro at jeg hadde tid til å kladde på en programmeringseksamene. NOPE.

Lenke til kommentar

Know that feel :( En gang dreit jeg meg ut med å tro at jeg hadde tid til å kladde på en programmeringseksamene. NOPE.

Nå sitter jeg her i stillhet og prøver å slappe litt av.

Problemet med denne eksamenen var at det var mange små drittoppgaver i starten som krevde mye skriving og ga lite poeng. Dette var min feil, da jeg visste at det var fire svære oppgave i seksjon B.

Nå har jeg ihvertfall en uke med ferie, noe som jeg har fortjent!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Dere er så teite.

Edit: har aldri sakt at spiritisme er ekte, men jeg ser ikke bort fra det. Men mestparten som prøver det oppnår jo inegn form for kontakt, og jeg kommer aldri til å påstå at det faktiske hendelser før jeg eventuelt har opplevd det selv.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Dere er så teite.

Edit: har aldri sakt at spiritisme er ekte, men jeg ser ikke bort fra det. Men mestparten som prøver det oppnår jo inegn form for kontakt, og jeg kommer aldri til å påstå at det faktiske hendelser før jeg eventuelt har opplevd det selv.

Det gjør det bare til en tulling.

Lenke til kommentar

Vet ikke. Men jeg synes det er litt interessangt.

Du synes det er interessant fordi du ikke ser en åpenbar forklaring, og du håper dermed at det kan være noe uforklarlig og mystisk. Enkelt og greit fordi du ønsker så inderlig at det skal eksistere noe mer enn hva vi ser her på jorda, og at det kanskje kan eksistere noe etter døden. Alt grunner ned til redselen for å dø. Denne teorien gjelder såklart også for religion.

Takk for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke. Men jeg synes det er litt interessangt.

Jeg syns også det var veldig interessant. Det er derfor jeg har fortært alt av informasjon og forskning på dette emnet.

Resultatet. Alt er humbug. Det er gamle triks som har gått i arv i noen hundre år. Om du ønsker, kan jeg godt henvise deg til flere videoer på Youtube som belyser akkurat dette.

Lenke til kommentar

Kjenner ei jente som gjorde det slutt med kjæresten sin for et knapt år siden fordi han slo til henne! Gjett hvem som er gravid, 19 år, fortsatt sitter på ræva og snylter NAV?

Fikk plutselig en aha-opplevelse om hvordan slike triste familier blir til! Stakkars unge.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

herregud! pass på dine egne saker.

Om du ønsker, kan jeg godt henvise deg til flere videoer på Youtube som belyser akkurat dette.

Nei takk. :p

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...