Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Jeg har fått høre mange rare ting i min tid - hvis man slår på alle lysene i huset og sier en bestemt besvergelse kommer satan, og hvis man spør ham når man skal dø, dør man dagen etterpå - hvis man står i totalt mørke foran et speil og sier "Svarte-Marie" 13 ganger dukker hun opp i speilet - Det er ikke noe mer sannhet i Ouija enn de tullete påstandene.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Magi, spøkelser, aliens. Det er dessverre bare humbug alt sammen. Jeg skulle ønske at det var en magisk verden vi bodde i med alver og magiske bøker og hele pakka, men nei. Alt vi har er dverger og religiøse fanatikere.

Og det irriterer. Grenseløst.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg tror på liv i det ytre rom.

Jeg tror ikke at livet i det ytre rom flyr rundt i usynlige romskip på jorda og ødelegger kornåkrene våre for moro skyld, eller for å gi oss hemmelige beskjeder. Jeg tror heller ikke at de er her og kidnapper sære enstølinger som kommer med gærne historier om ditten og datten.

Vi har sendt ut radiosignaler i over 50 år. Ingen i verdensrommet har hørt de ennå, de er for langt unna.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du kan jo ikke bare si det er ekte, spesielt ikke alien. tror du på et annet liv enn det vi har her?

For å være litt seriøs; jeg ser ingen grunn til å tro på noe som ikke er bevist eller hentyder til å være ekte. Ingen av disse oppfyller hverken religion, ouija eller aliens(inntil videre?).

Irriterer meg at folk tror, og ikke vet.

Lenke til kommentar

Så stort som verdensrommet er - tenk på alle de millionene av galakser som fins der ute - så er det svært usannsynlig at det ikke er minst én annen planet der det er liv. Men det er, etter min mening, bare logisk. Ouija er ikke.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

I denne sammenhengen har flertallet ingenting og si, Slimda. :) Og det irriterer meg og. Vært oppe alt for lenge. I morgen bkir jeg dødtrøtt.

Lenke til kommentar

Ouija er ekte. Det er sant, jeg har bevis.

Men dere får bare tro på meg.

Jeg tror deg. Bevis er som kjent noe overflødig tull.

Nå burde jeg virkelig legge meg. Det er alltid noe utrolig interessant på nettet akkurat før leggetid. Rawr.

Lenke til kommentar

Noe av det som irriterer meg er:

• Ørkesløse lange tråder i nettfora. Tråder på flere tusen innlegg har null nytte når man leter etter et løsning på et problem.
  • Treff på Google som er flere år gamle, og som nå er irrelevante. Greit nok treffene kommer, men ikke øverst. Burde vært sortert på tid.
  • Treff på Google som viser til ymse nettkatalogtjenester eller skattelister. Det er jo så mange av dem også!

Lenke til kommentar

De som hver for hver minste lille uheldige hendelse kommer å maser om "Velferdstaten på sitt verste" osv.

Eldre i Ytre Enebakk måtte vente i 3 dager på posten! Regjeringen kjører dette landet i senk!

Eldre ektepar utenfor Senja kan ikke gå ut pga. at veie ikke er strødd! Folk i Nord-Korea vet ikke hvor godt de har det!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...