Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Feis i dusjen isted. Situasjonen utartet seg som en scene fra filmen Schindler's list.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Oh, come on. Ouija er bare bullshit.

Det irriterer meg at det lukter metall i leiligheten av en eller annen grunn. Har hatt den lukta i et døgn nå. Det gir meg gåsehud. Jeg HATER lukten av metall. Lukter jeg på mynter, for eksempel, går det skjelvinger gjennom meg og hårene reiser seg.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Nei! slutt!

Vet om noen folk der ting dem har fått vite under seanse har vist seg å stemme skremmende bra. Hvordan og når dem skulle dø. Dritskummelt.

Lenke til kommentar

Nei! slutt!

Vet om noen folk der ting dem har fått vite under seanse har vist seg å stemme skremmende bra. Hvordan og når dem skulle dø. Dritskummelt.

Det er oppspinn og overtro. Det er underbevisstheten som gjør at man beveger til visse bokstaver.

Skal jeg finne fram videosnutten som viser at det som beveger ouji-greiene er personene selv, og ikke brikken selv?

*edit*

Endret av Slimda
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Javisst er det mye juks, det er det i alt her i livet. Blir sånn som med kornsirklene. Husker ikke helt prosenten, men det er bevist at en ganske stor andel er menneskeskapt. Man ser det på jorden og hvordan stråene er knukket bla. Men så er det de prosentene som man ikke kan finne en naturlig forklaring på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...