Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Depression is rage turned inward.

Tenker alltid på den geografiske betydningen av ordet "depression", rett og slett når det er en "depresjon", eller en nedstigning i bakken.

Når man er deptrimert virker det som om man befinner seg i en slags grop i bakken, og det ser ut som at andre udeprimerte mennesker står på høyere grunn.

Man ser bare såvidt hodene til disse folka på andre siden av bakketoppen.

Man blir gitt en spade, og man kan dermed grave seg en trapp opp, men det hender at folk heller vil grave seg lenger ned for å ikke se de andre menneskene.

Fin måte å se det på, men vil ikke si at man blir gitt en spade. Man må skaffe den selv. Og bruke den selv. Eventuelt ei slegge for å slå gjennom den svarte veggen som blokkerer deg.

Helt sykt hvor mange jeg møter forresten som viser seg å være deprimert. Føler heldigvis at de kommer bedre ut av det etter å ha snakket med meg.

Lenke til kommentar

iriterer meg med gamere som ikke kan en dritt om noe bortsett fra COD.

de vet faen ikke hvordan man oppdaterer drivere, vet ikke hva bios er.....

iriterende at de ikke gidder sette seg inn i pc såppas.

det blir som og tro at en bil går på tro og kjærlighet.

ikke oksygen og 95 oktan.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Skype stiller med den enkleste tjenesten for VoIP per dags dato. Man har IM og VoIP i samme klient. Mumble/Vent/TS er for voice chat mellom 4+ mennesker. Det er ofte da plagsomme lyder osv kommer inn. Utenom det leverer Skype ekstremt god lydkvalitet og en enkel tjeneste hvor man kan opprette gruppesamtaler på under sekundet. Du kan gjerne komme med et annet program enn skype som levere samme tjenestene med like bra/bedre kvalitet og 99% oppe tid. WLM/IRC/Facebook er bare søppel for slike tjenester.

Jeg har ikke noe imot tjenesten Skype/MS leverer, det jeg absolutt ikke liker er hvor jævla tregt programmet er, hvor mye unødvendig krøll de prakker på deg i UIet osv.

Derfor anbefaler jeg å ikke ha Skype/MS sin offisielle klient installert.

I don't want to live in this country anymore.

Står verre til med meg. I don't want to live on this planet anymore (urelatert til linken).

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

http://nrk.no/nyheter/distrikt/troms_og_finnmark/1.7964522

I don't want to live in this country anymore.

Å fytti hælvette altså! Er det mulig? Faens møkkaregjering, begynner å ligne mindre og mindre på det jævla demokratiet han tufsen Jens skrøt sånn av etter 22. juli!

Store bokstaver er «belastende»

Ifølge høringsnotatet sliter flere nordmenn med at tobakksvarer gjennom denne merkingen er så synlige, og at det fungerer som en belastende påminnelse og fristelse som oppleves som en kjøpsoppfordring.

GAAAAAAH!!!! :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...