Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere sier dette, men samtidig bruker dere mest sannsynlig Skype og WLM.

Alle de 3 programmene er noe som ikke burde vært installert på noen maskiner. :p

Skulle gjerne ha brukt noe annet enn Skype, men selve oppsettet med chatrooms osv. funker rimelig bra, men GUIet er helt forferdelig. Kunne kanskje ha prøvd Bitlbee m/Skype plugin (finnes hvertfall en, ikke prøvd) men da er jeg redd det vil ødelegge synkronisering etc.

Lenke til kommentar

Dere sier dette, men samtidig bruker dere mest sannsynlig Skype og WLM.

Alle de 3 programmene er noe som ikke burde vært installert på noen maskiner. :p

Skulle gjerne ha brukt noe annet enn Skype, men selve oppsettet med chatrooms osv. funker rimelig bra, men GUIet er helt forferdelig. Kunne kanskje ha prøvd Bitlbee m/Skype plugin (finnes hvertfall en, ikke prøvd) men da er jeg redd det vil ødelegge synkronisering etc.

Problemet mitt med Skype er at det fungerer ypperlig i Windows, men ubrukelig for annet en tekstchat med enkeltpersoner i Linux.

Igjen; barn i skiløypene, og deres foreldre irriterer meg. Hold dere på en side, eller i det minste flytt dere til en side når noen kommer mot dere, eller noen skal forbi.

Takk.

Lenke til kommentar

Du irriterte deg over noe i iTunes, og han endret posten din og skrev "FTFY" (Fixed that for you) til kun iTunes, fordi det programmet er en pose med møkk.

Har virkelig sansen for iTunes. What am I doing wrong?

Det som er dritt med iTunes er at det tar mye plass (~ 80MB), det følger med 4-5 tilleggsprogrammer som man ha (Bonjour, AAS osv.), og bare det faktum at det er et Apple-produkt får folk til å hate det. iTunes ser også utrolig stygt ut hvis man ikke legger inn dette skinnet.

Det jeg absolutt digger med iTunes er hentingen av høykvalitets album-art.

Det jeg ikke liker er at man ikke kan legge til sanger i play queue.

EDIT: Støtten for podcasts er også grei.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Brukte MediaMonkey i et par år og den kan jo ikke måle seg engang. Mulig det har blitt bedre da, men den gang henta den fra Amazon og det ble ofte feil...og lav kvalitet. Pluss for det meste kun amerikanske artister og da hjelper det ikke mye.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Men Amarok er langt, langt bedre. Og har all funksjonaliteten du snakker om. Og ser bedre ut. Og har skikkelige plugins og fleksibelt interface. Og kan spille flac.

Har det et mørkt skin slik som det jeg lenket til over?

Og flac driter jeg en lang mars i :p

Lenke til kommentar

Brukte MediaMonkey i et par år og den kan jo ikke måle seg engang. Mulig det har blitt bedre da, men den gang henta den fra Amazon og det ble ofte feil...og lav kvalitet. Pluss for det meste kun amerikanske artister og da hjelper det ikke mye.

Da har du og jeg veldig forskjellige erfaringer med Mediamonkey. Mine kom i topp kvalitet, og fikk aldri noen feil.

Lenke til kommentar

Det er det jeg liker med denne tråden; folk viser følelser. :thumbup:

Irriterer meg over blypennen min. Den fortærer bly som om det var ... noe godt. Den er dog utrolig deilig å holde i.

Folk som bare forlater en PÅGÅENDE internettsamtale helt uten videre. Eks. fbchat, når man har en samtale gående også plutselig forsvinner de helt uten å si fra, eller si farvel. Hadde samtalen ebbet naturlig ut har det ingenting å si, men når den HOLDER PÅ?! Bah.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...