Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Blir invitert på fest. Svarer at jeg muligens kommer, men at jeg ikke er helt sikker. Så spør fyren om jeg skal ha med meg noen. Nei svarer jeg (gidder ikke å tenke på det). Så får jeg melding nå at jeg må ta med meg noen, for han har vist bare fått 2(!!!) andre til å komme. Da tenker jeg jo at jeg seff ikke gidder å dra dit, siden jeg bare sa at jeg muligens kommer in the first place, men så tikker det jo så klart inn meldinger om når jeg kommer osv. what daaah facckk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å bli snipa across the map på BF3 på banen "Caspian Border" mens jeg prøver å ta av i et helikopter... 2 GANGER!

 

Haha, et godt gammelt BF2 triks. Må ha skjedd meg 100 ganger i det spillet. Den gangen trengte man 50 .cal, gjør man det i dag også?

 

Across the map? Jeg lå alltid på båten og chillan med claymoars i stigen :p

Lenke til kommentar

Å bli snipa across the map på BF3 på banen "Caspian Border" mens jeg prøver å ta av i et helikopter... 2 GANGER!

 

Haha, et godt gammelt BF2 triks. Må ha skjedd meg 100 ganger i det spillet. Den gangen trengte man 50 .cal, gjør man det i dag også?

 

Usikker, spiller alltid med "engineer" og aldri sniper, men har prøvd det, men mulig siden han skøyt meg over hele den lange mappen og gjennom ruta på heliet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...