Dragen Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Skjønner deg så jævlig godt. Har en kamerat som aldri har skjønt at når man avtaler et tidspunkt, så møter man opp til det satte tidspunkt. Sånn som når vi avtalte å handle julegaver før jul på det lokale kjøpesenteret klokken 1800. 1930 møtte han opp. "Det går bra, vi er jo kunder. Hva skal de gjøre? Hive oss ut?" Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Lano. Dusjsåpen lukter gjødsel. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Lano. Dusjsåpen lukter gjødsel. For en som har vokst opp som nabo til en som gjødsler, kan jeg avkrefte at Lano lukter som gjødsel. 5 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Ikke bokstavlig talt da. Men den lukter ikke særlig godt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Skjønner deg så jævlig godt. Har en kamerat som aldri har skjønt at når man avtaler et tidspunkt, så møter man opp til det satte tidspunkt. Sånn som når vi avtalte å handle julegaver før jul på det lokale kjøpesenteret klokken 1800. 1930 møtte han opp. "Det går bra, vi er jo kunder. Hva skal de gjøre? Hive oss ut?" Kjenner en som er sånn selv. Har et triks. Sier til alle andre at vi møtes 1800, men til han som er treg sier jeg at vi skal møtes 1700. Da møtes vi alltid ca. likt. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg pleier å ringe og si at jeg venter på utsiden til sånne, når jeg ikke har dratt hjemmefra engang hvis jeg skal hente dem et sted. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 hva faen tok nettopp naboen i å stirre på meg fra sitt vindu til mitt "; )" Creepysmiley to the rescue! Ikke tilfeldig stirring engang? Rett og slett stalking/sniktitting? :o Jeg kikket tilfeldig ut av vinduet og så en mann stå i vinduet til naboen og da jeg så opp mot han gjemte han seg bak gardina. 1 Lenke til kommentar
empetre Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Snø, kulde og glatte veier. Ja, vintern i sin helhet irriterer meg nå jævlig. Lenke til kommentar
HannahMedTanna Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Stipend til elever på VGS.... Er så irriterende å se at man betaler skattepenger for at medelever skal kjøpe seg Mulberry vesker og Jeffrey Campbell sko Er egentlig en god tanke, men synes at stipender utover grunnstipend skal gå bort nå som skolebøker har blitt gratis. Endret 20. januar 2012 av TjukkNorris 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Her er et annet godt eksempel, headsetet bruker minijack og kan derfor brukes på veldig mange andre produkter.. Hva er det som gjør det "optimalisert for iPhone, iPod etc."? Det som gjør at det er "optimalisert for iPhone og iPod" tror jeg går på at man for eksempel kan bytte sanger og volum ved bruk av eksternt utstyr. Som du ser på det produktet, så har du en ekstern volumkontroll. Hvis det ikke hadde vært optimalisert for iFån så hadde du ikke kunne byttet sanger. Det blir også lignende med cd-spillere til bil, hvis man har optimalisert for iFån så kan man bytte sanger ved bruk av knappene på cd-spilleren - slik at man slipper å fikle med telefonen for å bytte sang. Det at headsetet har én minijack betyr som du sikkert vet at mic og lyd til hodesettet går inni samme kabel - ergo, man kan bruke mic'en til telefonen også. Men om "optimized for iPhone, iPod" betyr at det er optimalisert for mange andre telefoner ala Samsung Galaxy SII og nye smartmobiler vet jeg ikke. Endret 20. januar 2012 av Quote Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Stipend til elever på VGS.... Er så irriterende å se at man betaler skattepenger for at medelever skal kjøpe seg Mulberry vesker og Jeffrey Campbell sko Er egentlig en god tanke, men synes at stipender utover grunnstipend skal gå bort nå som skolebøker har blitt gratis. Det er jævla mye mer kostnader ved en utdanning enn skolebøker da. Skolesaker, transport, eventuelle klasseturer og lignende. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Og for å ikke snakke om mat. Det er ikke alle som får penger av foreldrene til mat og leie. Selv måtte jeg prøve å overleve på 800 kroner i måneden - som skulle dekke reise, mat, klær, hygieneprodukter osv. - Jeg gikk i minus det året for å si det sånn. Lenke til kommentar
HannahMedTanna Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Stipend til elever på VGS.... Er så irriterende å se at man betaler skattepenger for at medelever skal kjøpe seg Mulberry vesker og Jeffrey Campbell sko Er egentlig en god tanke, men synes at stipender utover grunnstipend skal gå bort nå som skolebøker har blitt gratis. Det er jævla mye mer kostnader ved en utdanning enn skolebøker da. Skolesaker, transport, eventuelle klasseturer og lignende. Ja, men her snakker jeg primært om hjemmeboende elever, der foreldrene får skattefratrekk pga. de jobber som bønder. Selv mener jeg at det blir litt for dumt at man får utbetalt 2k i måneden, tviler på at folk som bor 5 km unna skolen og drar på skoletur 2 ganger i året trenger 20k i året til diverse andre luksusvaner.... I enkelte andre tilfeller kan jeg derimot skjønne det... Endret 20. januar 2012 av TjukkNorris Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hvorfor bodde du ikke hjemme? Jeg tar det som en selvfølge at man bor hjemme mens man går vgs... 1 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 kjøpe Xbox 360, PS 3 eller vente til ny konsoll kommer ut? Livet er hardt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hvilken ny konsoll skal komme ut? med konsoll mener du tvspill? Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hvilken ny konsoll skal komme ut? med konsoll mener du tvspill? Tenkte på eventuell ny xbox eller ps. Kanskje til nød Wii U ellerno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå