Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får et hatforhold til den stasjonære maskinen min, og jeg hører på Katy Perry! Hva slags monster er det jeg blir til!? ermm.gif

Hvorfor hatforhold til den stasjonære? Og hva svarte hører du på Katy Perry for?

Minnebrikkene mine sier farvel, og California Gurls er catchy!

Lenke til kommentar

Arrghh! Endelig funnet et nytt leilighetskompleks som skal stå ferdig om halvannet år og som ikke ligger ute for salgs enda. Allikevel har 5 stykk allerede signert seg på (12leil.), og selvfølgelig valgt den typen leilighet til en viss pris jeg vil ha.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Irriterer meg at det blir laget ting som er merket med "For [produkt]!" når det passer til hvilket som helst produkt som følger denne standarden. Et eksempel på dette er endel HDMI-kabler merket som "for ps3!", det er absolutt ingen forskjell.. Her er et annet godt eksempel, headsetet bruker minijack og kan derfor brukes på veldig mange andre produkter.. Hva er det som gjør det "optimalisert for iPhone, iPod etc."?

Lenke til kommentar

At nesten alle jeg kjenner er forsent ute til absolutt alt!

En av dem klarte faktisk å lire av seg setningen "Ta det med ro, vi trenger ikke være i tide". HVA I HELVETE BETYR DET?!! Jo, det trenger man! Det er derfor man setter et bestemt tidspunkt!

Det er det samme som om en regnskapsfører skulle si om et regnestykke: "Det trenger jo ikke være riktig". HAN foreslå at vi skulle møtes klokken 12. Klokken 13 var han ennå ikke kommet og jeg ringte etter han. Når han endelig tar telefonen sier han "Hei, du vekte meg!"

Burn in hell, motherfucker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...