Dragen Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Folk som sier juladag og julaferie. Det heter juledag og juleferie, for faen. MED E! 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Kommer an på dialekten. Ikke alle snakker bokmål som du. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 hva faen tok nettopp naboen i å stirre på meg fra sitt vindu til mitt VAR DET DEG??! 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Folk som sier juladag og julaferie. Det heter juledag og juleferie, for faen. MED E! Jeg sier "juladag og julaferie". U MAD BROSKI? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Jula er ingenting annet enn en jalla svensk kjede som selger diverse merkelige produkter av LAV kvalitet. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 De har bedre spraylakk enn biltema Og locktite produkter har de også Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg får et hatforhold til den stasjonære maskinen min, og jeg hører på Katy Perry! Hva slags monster er det jeg blir til!? 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg får et hatforhold til den stasjonære maskinen min, og jeg hører på Katy Perry! Hva slags monster er det jeg blir til!? Hvorfor hatforhold til den stasjonære? Og hva svarte hører du på Katy Perry for? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg får et hatforhold til den stasjonære maskinen min, og jeg hører på Katy Perry! Hva slags monster er det jeg blir til!? Hvorfor hatforhold til den stasjonære? Og hva svarte hører du på Katy Perry for? Minnebrikkene mine sier farvel, og California Gurls er catchy! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Karma. Sier han som har hatt problemer med ALT av hw det siste halvåret Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Finner jeg ut hvem det er som stjeler Aftenposten min hver bidige dag, skal jeg stappe den forbanna avisen ned i halsen på han. 2 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Folk her inne som er ute etter tomler.. 2 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Arrghh! Endelig funnet et nytt leilighetskompleks som skal stå ferdig om halvannet år og som ikke ligger ute for salgs enda. Allikevel har 5 stykk allerede signert seg på (12leil.), og selvfølgelig valgt den typen leilighet til en viss pris jeg vil ha. Endret 20. januar 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Occi Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Irriterer meg at det blir laget ting som er merket med "For [produkt]!" når det passer til hvilket som helst produkt som følger denne standarden. Et eksempel på dette er endel HDMI-kabler merket som "for ps3!", det er absolutt ingen forskjell.. Her er et annet godt eksempel, headsetet bruker minijack og kan derfor brukes på veldig mange andre produkter.. Hva er det som gjør det "optimalisert for iPhone, iPod etc."? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hvorfor er det alltid på fredag klokken 16:00 jeg oppdager at jeg trenger spesialdeler? Holder på å reparere et kjøretøy, og har hele helga på meg. Men kommer ikke videre før jeg får kjøpt deler. Butikken som har deler åpner på mandag. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hele styret med å søke videregående skole. Makan til uoversiktlig system. Sliter også med å finne ut om jeg må søke stipend selv eller om det går automatisk i søknaden og når en eventuell frist er. Perfekt Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Du skal søke stipend selv. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 At nesten alle jeg kjenner er forsent ute til absolutt alt! En av dem klarte faktisk å lire av seg setningen "Ta det med ro, vi trenger ikke være i tide". HVA I HELVETE BETYR DET?!! Jo, det trenger man! Det er derfor man setter et bestemt tidspunkt! Det er det samme som om en regnskapsfører skulle si om et regnestykke: "Det trenger jo ikke være riktig". HAN foreslå at vi skulle møtes klokken 12. Klokken 13 var han ennå ikke kommet og jeg ringte etter han. Når han endelig tar telefonen sier han "Hei, du vekte meg!" Burn in hell, motherfucker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå