Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Nei. Det å markere kreftcellene er ikke det samme som å kunne ødelegge dem/spise dem (nanobots).

Eh...mirakelcellen innehold jo kreftdrepende medisin som kunne frigjøres ved bestråling. Så om det enda ikke fungerer på mennesker og ikke er helt 100% på testobjektene så er det ENORMT potensialet i det.

Den skulle jo både markere og drepe kreftcellen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde eksamen i Hardware- og Unix-systemer idag. Makan til tvetydig og dum eksamen! Det gikk ihvertfall rimelig bra på de spørsmålene som ikke var idiotiske.

Nå er det eksamen nummer 3 av 4 i morgen! Den er heldigvis litt mer fast og "etter boken".

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Nettaviser som ikke vet capslock skal brukest til. Da tenker jeg spesielt på VG.

VG er søppel. Alle de andre store avisene i Norge er også søppel når jeg tenker meg om. Selv om VG troner øverst da.

Tja, Aftenpoften er utrolig bra ift VG.

• Liker 1
Lenke til kommentar

La meg klokken halv 12 i går, våknet kvart over 4 i dag og følte meg helt opplagt, men syntes det var for tidlig å stå opp, så ble liggende, våknet igjen klokka kvart over 7 - BAM! Trøtt som faen. Endte med å stå opp ti på halv 10. :hrm:

Skremmande nok skjedde nøyaktig det samme med meg. Til og med klokkesletta matchar o.0

Lenke til kommentar

Personlig anarki. Noe annet ville vært fucked.

Vel, jeg respekterer de fleste lover og regler, er for kondisjonert til å bryte dem uansett.

I en jobb er det greit at en sjef bestemmer over meg, så lenge jeg valgte jobben selv.

Men jeg takler ikke når noen bestemmer over meg uten videre.

Klikker mongo.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

La meg klokken halv 12 i går, våknet kvart over 4 i dag og følte meg helt opplagt, men syntes det var for tidlig å stå opp, så ble liggende, våknet igjen klokka kvart over 7 - BAM! Trøtt som faen. Endte med å stå opp ti på halv 10. :hrm:

Skremmande nok skjedde nøyaktig det samme med meg. Til og med klokkesletta matchar o.0

Wow, dette bekrefter jo nesten en teori jeg har. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...