Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Markedet for bruktbil irriterer meg no jævelig for tiden... Drittland...

Har du en skikkelig annonse og riktig pris så selger du på under en uke. Har solgt 5 biler på under en uke selv.

Men selvfølgelig, har du sånn hjemmelaget bil så er det ikke mange andre enn naboen din som vil ha.

Det er ikke noe hjemmelaget med den, ligger ute til 20 lapper under det jeg ga for den for ett år siden...

Selg min bil da hvis det er så jævla lett...

Har du annonsen så skal jeg fortelle deg alt som er galt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Filmer fra 1950 og tidligere. Noe som irriterer enda mer er folk som på tvang skal påstå at de er bedre enn alle de nye.

Nei. Det er de faktisk ikke. Bare fordi en film er gammel betyr ikke den er god. Jævla hipstere. Tubaspillere.

God film er tidløst. Og de filmene som noen i det hele tatt gidder dra opp fra 50-tallet er sannsynligvis de beste fra den tiden. Ergo er de gode i dag og.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Markedet for bruktbil irriterer meg no jævelig for tiden... Drittland...

Har du en skikkelig annonse og riktig pris så selger du på under en uke. Har solgt 5 biler på under en uke selv.

Men selvfølgelig, har du sånn hjemmelaget bil så er det ikke mange andre enn naboen din som vil ha.

Det er ikke noe hjemmelaget med den, ligger ute til 20 lapper under det jeg ga for den for ett år siden...

Selg min bil da hvis det er så jævla lett...

Subaru Impreza 2.0GX Manuell 2001.

?

Endret av Lader
Lenke til kommentar

Filmer fra 1950 og tidligere. Noe som irriterer enda mer er folk som på tvang skal påstå at de er bedre enn alle de nye.

Nei. Det er de faktisk ikke. Bare fordi en film er gammel betyr ikke den er god. Jævla hipstere. Tubaspillere.

God film er tidløst. Og de filmene som noen i det hele tatt gidder dra opp fra 50-tallet er sannsynligvis de beste fra den tiden. Ergo er de gode i dag og.

Elendig kvalitet, elendig skuespill, elendig cinemografi. Ikke mine kjennetegn på god film. At det var bra for den tiden? Joda, for all del, men nå? Nei. Nå har standaren steget. Ihvertfall for min del.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Da må du enten legge kabel fra routeren til rommet, eller flytte routeren nærmere rommet.

Gamere sverger såvidt jeg forstår til kabel.

Har sett at noen routere lar deg bestemme senderstyrke. Vet ikke om du har det, eller hvor mye det hjelper.

Får ikke lov til å ha kabler rundt om i huset, mamma mener det ser så stygt ut. :p

Og routeren kan heller ikke flyttes nærmere rommet da modemet står på kjøkkenet.

Teknisk sett er den i rommet over meg, men jeg får heller ikke lov å ha kabler hengende ut av vinduet. :p

Der har vi for øvrig noe annet som irriterer meg.

Boligmarkedet i Trondhjem. Jeg vil flytte ut igjen, men har ikke råd. ><

Lenke til kommentar

Elendig kvalitet, elendig skuespill, elendig cinemografi. Ikke mine kjennetegn på god film. At det var bra for den tiden? Joda, for all del, men nå?

Nesten alt som er gammelt og mulig å få tak i idag, er bra - ellers hadde det ikke overlevd til å se dagens lys.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Se 12 Angry Men og si at skuespillet er dårlig etter at du har sett den.

Nå er den riktignok etter 1950, men uansett, skuespillet i seg selv var veldig dugbart i nevnt film. Men nå prater jeg om disse filmene som en helhet og. Prater ikke om enkelttilfeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...