Amberlamps Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Ikke for å sprekke bobla di, men det er ikke alle som får en splitter ny bil av mor og far Synd for deg da. Kos deg med røykerne, eller skaff mer penger i dine ord. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Ikke for å sprekke bobla di, men det er ikke alle som får en splitter ny bil av mor og far Synd for deg da. Kos deg med røykerne, eller skaff mer penger i dine ord. 1 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Ikke for å sprekke bobla di, men det er ikke alle som får en splitter ny bil av mor og far Hvorfor skal det være negativt å få bil av mor og far? Hadde du takket nei hvis foreldrene dine hadde spurt om du ville ha en bil? Endret 18. januar 2012 av Durochris 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Ikke for å sprekke bobla di, men det er ikke alle som får en splitter ny bil av mor og far Hvorfor skal det være negativt å få bil av mor og far? Hadde du takket nei hvis foreldrene dine hadde spurt om du ville ha en bil? Jeg har da ikke nevnt noe om at det er negativt. Du kommer med et tullete mongospørsmål. Mens vi er inne på ting som irriterer meg. - Tullete mongospørsmål 2 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Again; elever som ikke kan følge beskrivelsen i boka, eller høre hva læreren sier. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hvorfor må røykere bestandig stå rett utenfor inngangsdøra til offentlige bygg når de røyker? Alle ikke-røykere som skal inn eller ut av bygget MÅ gå gjennom røykskyen for å komme dit. Det går an å gå litt bort, så røykskyen ikke plager folk. Når du venter på tog eller buss, trenger du ikke å stå midt i folkemengden og røyke. Mange røykere har ingen sosial intelligens. 3 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Røykere har vel generelt lav intelligens eller lav selvkontroll. 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg må gå helt til andre siden av byen i dag også for å betale meg fattig. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Tom for alt som heter energi i dag. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Reklamen der han fyren lover kjæresten/kona å aldri kjøpe TV-spill igjen. Makan til drittkjerring. Kill it with fire... 3 Lenke til kommentar
Lader Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Røykere har vel generelt lav intelligens eller lav selvkontroll. 1 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Syk ... Man-Flu..... Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Utakknemlige mennesker. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Kommentarene til samtlige videoer på Youtube! De skulle bare fjernet hele kommentarfeltet! Det stjeler bare verdifull plass på Internet "<Number of dislikes> must be <something to do with the video>" "Like of you <something>" "I came here from <nettside/film/spill, etc.>" "<Oppbrukt vits om Justin Bieber>" Har jeg glemt noen? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 17-åring kan ha funnet kreftkur 17-åringen sendte nylig forskningen sin inn til vitenskapskonkurranse i regi av Siemens. Få andre kandidater kunne måle seg med Angela, som mottok en pris på 100.000 dollar - 620.000 kroner etter dagens valuta. Angela kjøpte umiddelbart et dusin nye sko med pengene ... 2 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Kommentarene til samtlige videoer på Youtube! De skulle bare fjernet hele kommentarfeltet! Det stjeler bare verdifull plass på Internet "<Number of dislikes> must be <something to do with the video>" "Like of you <something>" "I came here from <nettside/film/spill, etc.>" "<Oppbrukt vits om Justin Bieber>" Har jeg glemt noen? Du glemte "arrow in the knee" vitser, og "fake and gay". Og jeg er totalt enig med deg. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Kommentarene til samtlige videoer på Youtube! De skulle bare fjernet hele kommentarfeltet! Det stjeler bare verdifull plass på Internet "<Number of dislikes> must be <something to do with the video>" "Like of you <something>" "I came here from <nettside/film/spill, etc.>" "<Oppbrukt vits om Justin Bieber>" Har jeg glemt noen? Du glemte "arrow in the knee" vitser, og "fake and gay". Og jeg er totalt enig med deg. Kom plutselig på den verste av dem alle: "Like if you are watching this in <årstall>" Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Den beste: "The dislike bar is the size of justing biebers penis".. - "what dislike bar?" - "excactly" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå