Bruker-33331 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Ah, da skjønner jeg. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 That statement makes no sense! 3 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Bad hair day. Noen dager lever det bare sitt eget liv. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Faen. Får så jævla kreft av disse engelsktimene. Har virkelig ikke en dritt og gjøre her, miljøet suger og læreren legger opp upedagogiske oppgaver og prosjekter som tjener svært på på en svært mikroskopisk måte. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det er bare min egen feil, men en smule irriterende at jeg forsov meg. Fattern kjørte meg ned, though, så rakk skolen, men fortsatt irriterende. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Irriterer meg over folk som bruker Twitter-hash tag's på Facebook, type #denfølelsen osv. 5 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Irriterer meg over folk som bruker Twitter-hash tag's på Facebook, type #denfølelsen osv. Kunne ikke vært mer enig. Ble irritert bare av å lese eksempelet ditt. Mens vi er inne på ting som virkelig irriterer meg. Det står en person og røyker på et busstopp. Bussen kommer, men han har ikke kommet mer enn halvveis på røyken. Løsning? Slå bort gloa under skoen, legge den i jakkelomma og sette seg ved siden noen. #"%"#¤¤&!!!Fytti hælvette! Skjønner ikke folk at det stinker helt umenneskelig dårlig?? Faen! Enten så får de skaffe seg mer penger slik at de har råd til å kaste bort halve sigaretten eller så får de lære seg å vente på neste buss! Fittehuer uten sosial intelligens og luktesans! Endret 18. januar 2012 av Neptjune 7 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 *snip* Skulle ha vært skuddpremie på røykere som stinker på kollektivtransport, asosiale f********s. 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 At wikipedia "streiker". Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) *snip* Skulle ha vært skuddpremie på røykere som stinker på kollektivtransport, asosiale f********s. Jeg pleier å samle sneiper i lommene, også gå skikkelig tett inntil folk. Spesielt når det er rush. Slik at ALLE lukter det. Jeg får dra hjemover nå, sitter på pcen på nav. (til dere som ikke skjønte den, folk som ikke aksepterer røykere, selv om de tar hensyn irriterer meg) Endret 18. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 At wikipedia "streiker". en.m.wikipedia.org 1 Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 *snip* Skulle ha vært skuddpremie på røykere som stinker på kollektivtransport, asosiale f********s. Er enig med deg at røyk lukter direkte dritt, røyker selv og har luktet hvordan det er men hvis du er så iritert over det så kan du heller bare slutte å bruke kollektivtransport. Vi røykere har like stor rett som deg til å bruke dette tilbudet Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 *snip* Skulle ha vært skuddpremie på røykere som stinker på kollektivtransport, asosiale f********s. Jeg pleier å samle sneiper i lommene, også gå skikkelig tett inntil folk. Spesielt når det er rush. Slik at ALLE lukter det. Jeg får dra hjemover nå, sitter på pcen på nav. (til dere som ikke skjønte den, folk som ikke aksepterer røykere, selv om de tar hensyn irriterer meg) Du bruker vel sneipene for å kamuflere at du lider avTrimetylaminuri Jeg aksepterer alle røykere, det har ikke så mye med røykere som en gruppe å gjøre. Det det har med å gjøre er at det finnes mennesker som er så fantastisk blåst i hodet og ikke skjønner at det er et forakt mot sine medmennesker å ta med seg sneiper inn på en kollektiv transport. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 At wikipedia "streiker". en.m.wikipedia.org Selvfølgelig, takk. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Irriterer meg over folk som bruker Twitter-hash tag's på Facebook, type #denfølelsen osv. Kunne ikke vært mer enig. Ble irritert bare av å lese eksempelet ditt. Mens vi er inne på ting som virkelig irriterer meg. Det står en person og røyker på et busstopp. Bussen kommer, men han har ikke kommet mer enn halvveis på røyken. Løsning? Slå bort gloa under skoen, legge den i jakkelomma og sette seg ved siden noen. #"%"#¤¤&!!!Fytti hælvette! Skjønner ikke folk at det stinker helt umenneskelig dårlig?? Faen! Enten så får de skaffe seg mer penger slik at de har råd til å kaste bort halve sigaretten eller så får de lære seg å vente på neste buss! Fittehuer uten sosial intelligens og luktesans! Du får heller skaffe deg mer penger til privat transport. Men ja, folk som røyker er ekle jævler. 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Ikke for å sprekke bobla di, men det er ikke alle som får en splitter ny bil av mor og far 5 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 http://www.dealextreme.com/p/aluminium-alloy-pill-shaped-keychain-27551 Problem solved. Har to av de selv. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 At Wimp henger seg og/ eller er treigt. Jeg må da lukke programmet i task manager og åpne det igjen, noe som tar ca 2 min. Grr.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå