Gaarulf Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Lei stilongs. Få sommer. Hvem bruker stilongs? xD We are fucking vikings! Stilongs er en mirakelkur når det er -30 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Lei stilongs. Få sommer. Hvem bruker stilongs? xD We are fucking vikings! Nø nø nø nø nø. Stilongs er så helvetes tøft. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Lei stilongs. Få sommer. Hvem bruker stilongs? xD We are fucking vikings! Knuller du vikinger? On another hand: Hvem bruker stilongs? Ikke jeg iallefall.. Jeg har bil.. 2 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Må igjen irritere meg over reglene for utleie. Vi fikk idag beskjed om at leiligheten vår i huset ikke ble godkjent pga mengden av dagslys var for lite i forhold til størrelsen. De vil vi skal ha panoramavinduer i en kjeller.... de andre kravene vi bestod er også latterlige. 60 000 kroner i arkitekt og diverse utgifter til ingen nytte. Ikke har vi noe gammelt hus heller, men jeg kan tenke meg at det er kun det som er bygget de siste 5 årene som vil bestå, noe som det er LITE av, hvertfall her i Stavanger. Stakkars studenter! Dette betyr også at leiligheten vi skal kjøpe til meg må leies ut, og jeg må heller flytte ned Får hvertfall beholde bilen da men... Satan Endret 17. januar 2012 av Amberlamps 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Bare jeg som elsker stilongs? Brukte det i dag! On-topic: Vi gjørt alt for lite på skolen for tiden. Kommer på skolen 08.30 -> Bloons Tower Defense til 15.30. Kunne sikkert gjort oppgaver, men akk. Endret 17. januar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Blir så forferdelig varmt med stillongs. Dessuten er det ukomfortabelt. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Må igjen irritere meg over reglene for utleie. Vi fikk idag beskjed om at leiligheten vår i huset ikke ble godkjent pga mengden av dagslys var for lite i forhold til størrelsen. De vil vi skal ha panoramavinduer i en kjeller.... de andre kravene vi bestod er også latterlige. 60 000 kroner i arkitekt og diverse utgifter til ingen nytte. Ikke har vi noe gammelt hus heller, men jeg kan tenke meg at det er kun det som er bygget de siste 5 årene som vil bestå, noe som det er LITE av, hvertfall her i Stavanger. Stakkars studenter! Dette betyr også at leiligheten vi skal kjøpe til meg må leies ut, og jeg må heller flytte ned Får hvertfall beholde bilen da men... Satan 2 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hater når folk griner om at irritasjonsmomentene mine er "first world problems". De som gjør det, skal enten gi bort alt de eier og arbeide som frivillig i et u-land, eller holde kjeft. At noen av problemene våre virker mikroskopiske i forhold til det som skjer andre steder i verden gjør ikke at vi ikke har lov til å prate om dem. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hater når folk griner om at irritasjonsmomentene mine er "first world problems". De som gjør det, skal enten gi bort alt de eier og arbeide som frivillig i et u-land, eller holde kjeft. At noen av problemene våre virker mikroskopiske i forhold til det som skjer andre steder i verden gjør ikke at vi ikke har lov til å prate om dem. First World Problems defineres som et problem med fravær fra luksus, ikke problemer i hverdagen. 4 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Det er jeg klar over, men mange klarer ikke å skille de to, og reagerer på at folk klager på helt legitime ting. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) NAVNEDAG HURRA!!!!!!!!!! :) :) IRRITERER MEG AT DET IKKE ER NAVNEDAGEN MIN HVER DAG! Endret 17. januar 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Kildesortering. Det tar jo et halvår å skrape sammen nok søppel av hvert slag før det er nok til å ta seg bryet med å tømme alle de hundre søppelbøttene og innen den tid begynner det å stinke noe forjævlig. Lenke til kommentar
Nivlheim Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Irriterer meg over at det er noe som faktisk heter navnedag. Hvorfor i alle dager skal vi ha så mange slike dager, dager hvor vi kan gå rundt og være i godt humør over noe som bare er tull? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Irriterer meg over at det er noe som faktisk heter navnedag. Hvorfor i alle dager skal vi ha så mange slike dager, dager hvor vi kan gå rundt og være i godt humør over noe som bare er tull? Gretten fordi du ikke har navnedag i dag? Lenke til kommentar
Nivlheim Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Irriterer meg over at det er noe som faktisk heter navnedag. Hvorfor i alle dager skal vi ha så mange slike dager, dager hvor vi kan gå rundt og være i godt humør over noe som bare er tull? Gretten fordi du ikke har navnedag i dag? Nei, jeg måtte sjekke opp når jeg har navnedag, og det er ikke veldig lenge siden. Gretten over en tåpelighet og noe så lite viktig. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 C på eksamen i forretningsjus. Forventa A eller B. FUCK Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Det her: Innocent Kid Attacked in Chicago Kjenner jeg hater mennesker når jeg ser sånt. 4 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hva er det som irriterer deg så mye med det? Det er bare slik samfunnet fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå