CypheroN Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Er ikke noe anti-homohater. Synes ikke det var noe relevanse til irritasjonsgrunnlaget. Jeg spurte deg bare et enkelt spørsmål. Og du fikk et enkelt svar. Dette er en tråd hvor vi letter på trykket. Skal du stille spørsmål ved hvert eneste utsangn og banneord vi skriver her? Din heztekølle, azz. 1 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Snuslösheten Vad är det för ett jävla I-land jag bor i som inte säljer snus efter midnatt? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 IP Board mobile irritere, makan til dritt. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kranglefanter. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 At mine innlegg bugger i skinet jeg liker best. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hele senga mi er dekt med rot, pluss at jeg må skifte på den før jeg kan legge meg. For et tiltak! Hadde ei mus som sneik seg oppi der. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Eller de gangene når man har så dårlig tid at man bare må springe av sted med sove-sveisen... Da jeg var syk (3-4 uker) sov jeg ganske mye, og våknet opp med noen imponerende sovesveiser. En av dagene våknet jeg opp med en frisyre som så helt lik ut som en i klassen med voks 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Finner ikke mobilladeren. ALLTID skal slike ting forsvinne! what to do. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ha flere ladere. Jeg hadde 2-3 på rommet til enhver tid når jeg hadde Sony Ericson. Nå har jeg bare laderen liggende rett ved pcen siden den er USB, så jeg roter den ikke vekk lenger, men å kjøpe mobil er vel kanskje litt ekstremt bare for å ikke finne laderen. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Alla saker borde ha samma laddare för helvetesatan Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ja! Heldigvis fixer Kina det! Kan stole på kommunistene 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Å, det hadde vært snedig! ikke at jeg bruker så mange da: 1.mobil 2. mp3 3. kamera 4. pc (men den er jo så svær at den blir ikke borte) Dem er aldri å finne.. Men fant mobilladeren nå. Under masse rot Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 så helt lik ut som en i klassen med voks Hahaha, klarer ikke se for meg ditt hår men den hårsveisen! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Likestilling irriterer grusomt for tiden. (pga Ped-oppgave om det emne) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ha flere ladere. Jeg hadde 2-3 på rommet til enhver tid når jeg hadde Sony Ericson. Nå har jeg bare laderen liggende rett ved pcen siden den er USB, så jeg roter den ikke vekk lenger, men å kjøpe mobil er vel kanskje litt ekstremt bare for å ikke finne laderen. Heldigvis krever EU nå standardisering av mobilladere! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Irriterer meg at jeg hele tiden må sende et eller annet produkt tilbake til produsent. 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 At jeg nettopp krasjet og smadret bilen min Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Kristne jævler på facebooken min som har noe imot Einar Gelius. De er voksne mennesker atpåtil. Ah jaja, jeg lener meg tilbake og føler jeg kan skryte av at jeg er mer åpen, voksen og mindre trangsynt enn dem. Også er jeg ateist. Endret 19. november 2010 av ikkespisgress 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Fyyy faen det er kaldt ute >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå