Slimda Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Kanskje den slippes i løpet av dagen, og ikke akkurat nu? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Kanskje den slippes i løpet av dagen, og ikke akkurat nu? Hvis det står at det er ute NÅ, så må du jo mene NÅ? Ser at det ble postet for 9 timer siden på facebook, så har jo hatt en del tid på seg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Nå sier det ikke "nå" men "slippes idag". Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Nå sier det ikke "nå" men "slippes idag". Sant, men på fb står det: "Singeln finns på Spotify, Wimp och Itunes nu!" For 9 timer siden. Tar selvkritikk på at mitt første sitat ikke stemte 100%. Kommer vel i løpet av dagen, men hadde gleda meg til å kose meg med morgenkaffen og den nye singelen. Det er forresten mulig at den ikke er tilgjengelig i Norge enda, bare i Sverige. Mye tyder på det utifra kommentarene. Irriterende likevel. Endret 17. januar 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 At alt brødet var oppspist når jeg kom og skulle mekke frokost. >< At Dagbladet plasserer artikler som dettepå forsiden. Det går ikke an å velge bort denne typen saker fra forsiden. Det irriterer forøvrig også at de faktisk bruker ressurser på den typen ting. Jævla kjendisnytt. Nei, faen. Så der ryker sjansene mine? Irriterende! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Har hatt omgangssyken fra helvete i helga, men karret meg opp for å gå på forelesning i dag. Så kom jeg visst en time for tidlig på skolen. Ugreit. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Eksamen i matte idag! Egentlig ikke verdens undergang, men likevel så er det ikke noe jeg har lyst til. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Sensation i Oslo 2012. Så er man nødt til å se idioter kledd i hvitt i sentrum atter en gang. Idioter som helst ser at Rihanna skulle vært trekkplaster. Idioter som liker housemusikk kommersiell og syltynn "house"musikk og drikker champagne. Få dere litt sjel for faen! 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Sensation i Oslo 2012. Så er man nødt til å se idioter kledd i hvitt i sentrum atter en gang. Idioter som helst ser at Rihanna skulle vært trekkplaster. Idioter som liker housemusikk kommersiell og syltynn "house"musikk og drikker champagne. Få dere litt sjel for faen! Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 At Dagbladet plasserer artikler som dette på forsiden. Det går ikke an å velge bort denne typen saker fra forsiden. Det irriterer forøvrig også at de faktisk bruker ressurser på den typen ting. Jævla kjendisnytt. Har ikkje høyrt om kvinnfolket ein gang Lenke til kommentar
Lader Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Blitt avhengig av dette forumet. Sant. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Videoen av de 7 folka som banka han ene asiatern. Jeg blir så jævlig provosert av at folk kan gjøre sånn. :mad: Lenke til kommentar
Lader Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Videoen av de 7 folka som banka han ene asiatern. Jeg blir så jævlig provosert av at folk kan gjøre sånn. :mad: Link? Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Når dagbladet eller vg påstår at Rihanna er sexy. I mine øyne er hun SKJTØGG! Eller når dagbladet eller vg påstår at en mer eller mindre relativt nogen lunde sånn passe tiltrekkende kvinne er Norges mest sexy kvinne, når jeg kan ramse opp hundrevis av mennesker som jeg har møtt som er langt større sikleobjekter. GRrrrr 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Ungdomsskole-/VGS-elever som skravler, roper, skriker og banner mens jeg prøver å slappe av på bussturen hjem fra jobb. Konstant bråk fra bak i bussen. Lenke til kommentar
Nivlheim Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Ungdomsskole-/VGS-elever som skravler, roper, skriker og banner mens jeg prøver å slappe av på bussturen hjem fra jobb. Konstant bråk fra bak i bussen. Dropp buss, kjør bil. Der har du hvertfall meg. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jada, venter på firmabil men så lenge blir det buss gitt. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Kollektivtransport er noe som i og for seg selv er fordømrande irriterende. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Lei stilongs. Få sommer. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Lei stilongs. Få sommer. Hvem bruker stilongs? xD We are fucking vikings! Endret 17. januar 2012 av Rudde93 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå