Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå sier det ikke "nå" men "slippes idag".

Sant, men på fb står det:

"Singeln finns på Spotify, Wimp och Itunes nu!"

For 9 timer siden.

Tar selvkritikk på at mitt første sitat ikke stemte 100%.

Kommer vel i løpet av dagen, men hadde gleda meg til å kose meg med morgenkaffen og den nye singelen.

Det er forresten mulig at den ikke er tilgjengelig i Norge enda, bare i Sverige. Mye tyder på det utifra kommentarene. Irriterende likevel. :thumbdown:

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

At alt brødet var oppspist når jeg kom og skulle mekke frokost. ><

At Dagbladet plasserer artikler som dettepå forsiden. Det går ikke an å velge bort denne typen saker fra forsiden. Det irriterer forøvrig også at de faktisk bruker ressurser på den typen ting.

Jævla kjendisnytt.

Nei, faen. Så der ryker sjansene mine? Irriterende!

Lenke til kommentar

Sensation i Oslo 2012. Så er man nødt til å se idioter kledd i hvitt i sentrum atter en gang. Idioter som helst ser at Rihanna skulle vært trekkplaster. Idioter som liker housemusikk kommersiell og syltynn "house"musikk og drikker champagne.

Få dere litt sjel for faen!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sensation i Oslo 2012. Så er man nødt til å se idioter kledd i hvitt i sentrum atter en gang. Idioter som helst ser at Rihanna skulle vært trekkplaster. Idioter som liker housemusikk kommersiell og syltynn "house"musikk og drikker champagne.

Få dere litt sjel for faen!

x_2b17bea7.jpg

Lenke til kommentar

Når dagbladet eller vg påstår at Rihanna er sexy. I mine øyne er hun SKJTØGG!

Eller når dagbladet eller vg påstår at en mer eller mindre relativt nogen lunde sånn passe tiltrekkende kvinne er Norges mest sexy kvinne, når jeg kan ramse opp hundrevis av mennesker som jeg har møtt som er langt større sikleobjekter.

GRrrrr :mad:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...