Amberlamps Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) At folk går tilbake til fortiden. Et eksempel er filmer som absolutt ikke skal være i HD... NEINEI, de kornete filmene hvor man sitter å gjetter på hva som skjer - de er visstnok MYYE bedre. Var hos ei venninne som hadde fått seg et SYKT BRA KAMERA hvor bildet kom ut MED EN GANG! Vet ikke hva den typen kamera heter engang, jeg lever i 2012. WTFFFFFFFF Endret 16. januar 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Var hos ei venninne som hadde fått seg et SYKT BRA KAMERA hvor bildet kom ut MED EN GANG! Vet ikke hva den typen kamera heter engang, jeg lever i 2012. Polariod-kamera. Irriterer meg over kjærestepar som legger ut bilde på Facebook der de spiser ansiktene på hverandre. 2 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Et eksempel er filmer som absolutt ikke skal være i HD... NEINEI, de kornete filmene hvor man sitter å gjetter på hva som skjer - de er visstnok MYYE bedre. Hva mener du her egentlig? De fleste filmer er filmet i et langt større format enn, selv, dagens HD-formater (tilpasset kino-formatet). Filmer fra så tidlig som 1900-tallet kan se bedre ut i HD format enn eldre formater. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg finner ikke noe god Dubstep for tiden. Prøv å sett på 3stk 56k modemer og legg til bass, garantert bedre det meste Lol fader for en ubrukelig musikksjanger... 6 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Har hørt verre innenfor alle sjangre, så den er jo ikke SÅ gale. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Var hos ei venninne som hadde fått seg et SYKT BRA KAMERA hvor bildet kom ut MED EN GANG! Vet ikke hva den typen kamera heter engang, jeg lever i 2012. Polariod-kamera. Irriterer meg over kjærestepar som legger ut bilde på Facebook der de spiser ansiktene på hverandre. Jenter med dikt under profilbildet sitt er verre. De er så standard og dårlig skrevet at man kan bli kvalm. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Et eksempel er filmer som absolutt ikke skal være i HD... NEINEI, de kornete filmene hvor man sitter å gjetter på hva som skjer - de er visstnok MYYE bedre. Hva mener du her egentlig? De fleste filmer er filmet i et langt større format enn, selv, dagens HD-formater (tilpasset kino-formatet). Filmer fra så tidlig som 1900-tallet kan se bedre ut i HD format enn eldre formater. Alle ser film i HD nå, og da er det ikke kult lenger. Legg merke til klippene i videoen, svart/hvitt og what not... gammalt RÆL av kvalitet. DRITFETT i andres øyne Endret 16. januar 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Slik som Vinyl som har blitt superpopulært igjen. 2 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Lite som er så kos som vinyl. 6 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Var hos ei venninne som hadde fått seg et SYKT BRA KAMERA hvor bildet kom ut MED EN GANG! Vet ikke hva den typen kamera heter engang, jeg lever i 2012. Polariod-kamera. Irriterer meg over kjærestepar som legger ut bilde på Facebook der de spiser ansiktene på hverandre. Jenter med dikt under profilbildet sitt er verre. De er så standard og dårlig skrevet at man kan bli kvalm. De har gjerne også en vegg full av klisjéfylte dikt og quotes. De oppgir aldri hvem som har sagt det, eller skrevet det, og får mange likes av "alle" (for det er jo egentlig ikke så mange) vennene sine som skal "støtte" vedkommende. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Lite som er så kos som vinyl. Njoda, kos er det nok, men skal man høre noe annet enn hjernedld pop (som ikke engang kommer på vinyl) har jo f.eks. langt bredere dynamisk spektr enn en vinylplate. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Lite som er så kos som vinyl. supersant! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 At folk går tilbake til fortiden. Et eksempel er filmer som absolutt ikke skal være i HD... NEINEI, de kornete filmene hvor man sitter å gjetter på hva som skjer - de er visstnok MYYE bedre. Men de er jo mye bedre. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 750 views, 2 som har lagret annonsen, en som har ringt, som ikke skulle ha den likevel... Argh.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Lite som er så kos som vinyl. Njoda, kos er det nok, men skal man høre noe annet enn hjernedld pop (som ikke engang kommer på vinyl) har jo f.eks. langt bredere dynamisk spektr enn en vinylplate. Burde hatt bredere dynamisk spekter. http://www.youtube.com/watch?v=3Gmex_4hreQ 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Stakk 60-åring med kniv Man leser slikt hver dag, og tenker ikke noe særlig over det ("slikt skjer ikke meg"), inntil det skjer i ens egen familie. Kanskje ikke akkurat hva jeg kaller irriterende, men direkte hyggelig er det ikke. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Stakk 60-åring med kniv Man leser slikt hver dag, og tenker ikke noe særlig over det ("slikt skjer ikke meg"), inntil det skjer i ens egen familie. Kanskje ikke akkurat hva jeg kaller irriterende, men direkte hyggelig er det ikke. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Burde hatt bredere dynamisk spekter. http://www.youtube.com/watch?v=3Gmex_4hreQ Nevnte jeg ikke hjernedød pop? Nå er det vel ikke bare den typiske popsjangeren som sliter med det problemet, men ingen artist med selvrespekt gir ut loudness-møl. Dessverre er det sørgelig få med selvrespekt, virker det som... BTW: Loudness-misbruk irriterer meg. Er jo f... ikke til å høre på.. 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) "Den nye singelen til Thåström slippes på iTunes og Spotify i dag." Den er ikke på Spotify. Er ikke første gang en artist skriver det er ute, også er det ikke det. Utrolig irriterende. Hadde gått å gleda meg. BAH! At Dagbladet plasserer artikler som dette på forsiden. Det går ikke an å velge bort denne typen saker fra forsiden. Det irriterer forøvrig også at de faktisk bruker ressurser på den typen ting. Jævla kjendisnytt. Endret 17. januar 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå