Betenkt Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) For lite tid til alt jeg vil gjøre, se, lese og høre. Endret 14. januar 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Populært innlegg Mannen med ljåen Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 SOPA irriterer. Amerikanske politikere er i gjennomsnitt 55 år gamle og styrtrike. De aner ikke hva internett handler om, og bryr seg bare om egen inntekt. Dette er IKKE de riktige folkene til å avgjøre hvordan Internett bør styres. Det burde være en maksgrense på 35 år for å lage lover som angår Internett. Folk som er eldre er ikke i stand til å FORSTÅ. Mange av dem er dessuten direktører i plate-og filmselskaper. USA er et gjennomkorrupt samfunn. 10 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 USA er et gjennomkorrupt samfunn. Hør, hør! Rart ikke McDonalds har fått den amerikanske staten til å klassifisere burgerne som sunt enda. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 At jeg har 16.2 i BMI irriterer. Sjekka nettopp og jeg har 18.7 i BMI, jeg nekter nesten og tro at jeg ikke er undervektig. Dette må være feil. Sykt at jeg har en normal kroppsvekt, er ganske tynn og også litt lav. Jeg er ganske høy, men utrolig tynn. Ligger vell i høyden det at jeg ikke er undervektig. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Irriterende når forslag og idéer du kom med ble ignorert, men 5 min etter ble hyllet når noen andre kom med det samme. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hvorfor fikk jeg 5 poeng på min forrige post i denne tråden? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Folk som føler med deg eller kjenner seg igjen i det du skriver Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jobben og arrogante kødden som er "sjef". Fatter ikke hvordan har greid det, fyren blottet for logikk og common sense. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Alt styret rundt Plumbofrontfigur Lars Erik Blokkhus sin ganske uskyldige spøk under takketalen på spellemannshowet. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Uncle Scrooge Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 At halve Norge slenger seg på med å kalle Plumbo for idioter etter en helt ok kommentar. Hvis f.eks. Tshawe hadde sagt: "du er nå en bleikfis du", skal jeg love deg at ingen hadde reagert. Typisk politisk korrekte Norge, rasisme går begge veier, men ingen bryr seg. 10 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Skjønner ikke alt hysteriet. Han er jo en mokkamann. 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 >2012 >spellemannsprisen ISHYGDDT Seriøst dog, nivået er så pinlig lavt, hvorfor gidder dere? Plumbo, Gabrielle og Admiral P er alle gode eksempler på hvor tam og kjedelig norsk populærmusikk er. Inb4 "folk har forskjellig smak". 3 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Ordet skandale irriterer meg,rett og slett oppbrukt. Og det er jo en skandale i seg selv! Endret 14. januar 2012 av sykkeliten Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Synes det er bare gøy at de plumbo tuller med de jeg, skjer med å overreagere så jævlig. 1 Lenke til kommentar
Nougatti Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Når man bor i en etasje høyt oppe og er avhengig av heis, og noen bruker heisen mellom kun et par etasjer. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Dette er IKKE de riktige folkene til å avgjøre hvordan Internett bør styres. Dette er IKKE de riktige folkene til å avgjøre hvordan noen ting bør styres... 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Det eneste SOPA kommer til å gjøre med oss her i Europa, er at alle i USA flytter serverene sine hit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Norsk musikkbransje. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 At eg ikkje finn intervjuet med Plumbo. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 På nachspielet rett etterpå, tømte Kaizers-gitarist Terje Vinterstø sitt glass med champagne i hodet på Plumbo-vokalist Blokkhus, og knuste glasset i gulvet foran ham. For en bajas denne Terje Vinterstø er. Hva gjør man ikke for å få oppmerksomhet. Skjønner ikke hva folk maser etter. "Mokkamann" var da ganske uhøytidelig, og med tanke på at Plumbo er et lite band fra bygda som ikke er så veldig konvensjonelle av seg at det gjør noe, ser jeg virkelig ikke problemet. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå