Kaymeerah Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Skal vi være enig i at det ikke var så bra som forventningene jeg/verden hadde til spillet, men det er fortsatt ganske bra mener jeg Fjortis. Ja, skjønte det, men hvorfor? De er stille, og skorpionen kan drepe henne. EDIT: Irriterer meg at jeg sikkert ikke får sove mer enn 2 timer i natt heller. Endret 18. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 De er stille, og skorpionen kan drepe henne. EDIT: Irriterer meg at jeg sikkert ikke får sove mer enn 2 timer i natt heller. Tja...tenkte mer på at det var dyr man umulig kan være alergisk mot. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Joda, jeg vet det, men jeg måtte vri på den som en spøk. Jeg er jævlig trøtt atm, så kan fint være jeg kommer med dårlige spøker. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Irriterer meg over den lille dritten av en homofil lillebror! Faen! Jeg brukte opp varmtvannet når jeg dusjet nå og han blir så sur når han ikke får dusja! I 5 min sitter han og slenger dritt og immiterer meg. Til slutt får jeg nok og sendter foten rett på utsiden av beinet hans like ovenfor kneet. Ja, klart da var det ned på alle 4 og hulke! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 ... og hva har "homofil" med det å gjøre? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 ... og hva har "homofil" med det å gjøre? Årh...enda en anti-homohater. Vel, når det er han som vanligvis bruker lang tid på badet om morningen der laaaange minutter bak speilet og hårføner er inkludert. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noe som irriterer er at når jeg vil ha stor skjerm på youtube videoer så restarter filmen seg og laster på nytt. ARG! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Er ikke noe anti-homohater. Synes ikke det var noe relevanse til irritasjonsgrunnlaget. Jeg spurte deg bare et enkelt spørsmål. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noe som irriterer er at når jeg vil ha stor skjerm på youtube videoer så restarter filmen seg og laster på nytt. ARG! Eller når du unpauser og den insisterer på å loade på nytt. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Er ikke noe anti-homohater. Synes ikke det var noe relevanse til irritasjonsgrunnlaget. Jeg spurte deg bare et enkelt spørsmål. Og du fikk et enkelt svar. Dette er en tråd hvor vi letter på trykket. Skal du stille spørsmål ved hvert eneste utsangn og banneord vi skriver her? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Irriterer meg over den lille dritten av en homofil lillebror! Faen! Jeg brukte opp varmtvannet når jeg dusjet nå og han blir så sur når han ikke får dusja! I 5 min sitter han og slenger dritt og immiterer meg. Til slutt får jeg nok og sendter foten rett på utsiden av beinet hans like ovenfor kneet. Ja, klart da var det ned på alle 4 og hulke! Ja. Han er dritten her. For all del. Fjortis. Dessuten -er han homo fordi han får vondt når du sparker han? Ikke mishandle din egen bror... Du kan komme til å angre på det den dagen han voldtar deg Irriterer meg at det ikke er noen lys på rundt meg, og jeg gidder ikke ta de på. Jeg er sulten Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg er sulten Spis. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Lating, syns ikke synd på deg. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Irriterer meg over den lille dritten av en homofil lillebror! Faen! Jeg brukte opp varmtvannet når jeg dusjet nå og han blir så sur når han ikke får dusja! I 5 min sitter han og slenger dritt og immiterer meg. Til slutt får jeg nok og sendter foten rett på utsiden av beinet hans like ovenfor kneet. Ja, klart da var det ned på alle 4 og hulke! Ja. Han er dritten her. For all del. Fjortis. Dessuten -er han homo fordi han får vondt når du sparker han? Ikke mishandle din egen bror... Du kan komme til å angre på det den dagen han voldtar deg Irriterer meg at det ikke er noen lys på rundt meg, og jeg gidder ikke ta de på. Jeg er sulten Æhehe...fjortis sa du? Irriterer meg at folk må stille så mye spørsmål ved hva jeg irriterer meg for! Diskutering er lov, men man kan ikke alltid forklare hvorfor man irriterer seg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Når ble hørføner homo. Jeg bruker det av og til, f.eks om morgenen når jeg dusjer, og vil helst ha litt voks i håret for å se bra ut for damene. Kan ikke gjøre det med kliss vått hår, så da har jeg et valg: 1. Bruke hårføner, ta voks i håret og rekke bussen. 2. Tørke håret, ta voks i håret, miste bussen. 3. Se mongo ut på håret, rekke bussen. Du kan selv velge Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Når ble hørføner homo. Jeg bruker det av og til, f.eks om morgenen når jeg dusjer, og vil helst ha litt voks i håret for å se bra ut for damene. Kan ikke gjøre det med kliss vått hår, så da har jeg et valg: 1. Bruke hårføner, ta voks i håret og rekke bussen. 2. Tørke håret, ta voks i håret, miste bussen. 3. Se mongo ut på håret, rekke bussen. Du kan selv velge går alt for ofte for nmr. 3... det irriterer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hør på Rema: Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Eller de gangene når man har så dårlig tid at man bare må springe av sted med sove-sveisen... Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Irriterer meg at jeg endelig hadde lyst til å spille MW2 igjen. Men så kommer jeg faen meg ikke på nettet på Ps3 og ingen har lyst til å hjelpe meg Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Satan så trøtt jeg er! Jævla søvnforstyrrelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå