Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

NRK lisensen som kom luskendes inn i budsjettet jeg hadde satt av til kos.

Satt av 2500kr til helt andre ting, så dukker den j*vla regninga opp i postkassa.

Bestilte en tv fra elkøp i høst, men den fungerte ikke, så jeg returnerte den. Glemte helt å gi beskjed til NRK. Jaja, min egen feil, men sure 2k ut av vinduet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du drikker for fort og spiser for lite.

jeg er ganske liten kar, så ja tror du har et poeng. Får huske på det :)

On topic: en ting som irreterer meg er at det blåser stiv kuling og hagler. Trodde hytta mi skulle blåse vekk en stund her :|

Lenke til kommentar

At jeg presterte å stå ti minutter og vente på bussen, for så å innse at jeg hadde glemt PC-en hjemme. Dette skjønte jeg akkurat i det bussen stoppet, og måtte derfor løpe hjem ettersom PC-en måtte brukes i en prøve i første time.

For å rekke denne prøven ble jeg derfor tvunget å ta taxi. Dette kostet meg 152 kroner, for en tur som tar fire minutter. Klokken 11:45 på formiddagen. Irriterende.

Lenke til kommentar

Satt av 2500kr til helt andre ting, så dukker den j*vla regninga opp i postkassa.

Bestilte en tv fra elkøp i høst, men den fungerte ikke, så jeg returnerte den. Glemte helt å gi beskjed til NRK. Jaja, min egen feil, men sure 2k ut av vinduet.

Det er virkelig sure penger, spesielt med den kvaliteten NRK gulper opp.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er virkelig sure penger, spesielt med den kvaliteten NRK gulper opp.

Jeg synes nå at NRK er en strålende og saklig kanal! Jeg ser ikke mye på TV, men jeg foretrekker nrk.no fremfor de andre sladderavisene på nett, og bruker ofte nett-TV til å se på kvalitets-dokumentarer.

Jeg kommer heldigvis ikke til å betale TV-lisens på laaaang tid!

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Uoriginale facebook-statuser som inneholder kleine quotes fra Rnb-låter.

"im not a second fuckin' choice. im a first mother fuckin' priority" tatt rett ut fra en jentes facebook. Det verste er at jenta er stygg som bare det.

"No one, absoulutely no one, has the right to take someone's happiness away"

"follow your heart until your exist."

"The sky isn't always blue. The sun doesn't always shine. It's okay to fall apart sometimes"

"Love, you remind me of what I used to know.

tonight i trace your footprints

tonight im letting go"

"Just because someone doesn't love you the way you want them to doesn't mean they don't love you with all they have"

"don't look for the one you can live with... look for the one you can't live without"

Endeløse mengder med sitater hentet rett fra Facebook :nei:

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Uoriginale facebook-statuser som inneholder kleine quotes fra Rnb-låter.

"im not a second fuckin' choice. im a first mother fuckin' priority" tatt rett ut fra en jentes facebook. Det verste er at jenta er stygg som bare det.

Dette er ikke RnB...

Det var et eksempel på kleine statuser. Sjekket ikke om den var RnB eller ikke, men vanligvis pleier jenta å poste rnb-sanger. Slike quotes pleier å være av Drake, Lil Wayne etc.

"if loving you is wrong, I never want to be right again" den her er RnB

Artige.no... Kjenner flere folk som aldri har hørt om 4chan, memebase o.l men vet om artige og tror at alt av memes kommer fra Artige og dermed fra Norge...

Sant. Det er også like ille, hvis man bruker memes på ekte. Her om dagen så jeg noen pubertale tenåringer gå rundt og si: me gusta *le cheezburger. can i has your cheezburger?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lattermaskinen på Tweet4Tweet!!!!

Å hvem faen er hipsteren med bart?!

Daua helt av det programmet i stad. Kleineste siden totusenogsteinalder.

Hipster McBarteface, som jeg nå kaller han, prester å lire av seg setningen "Jeg er jo den ironiske i gjengen her... NOT!"

Det programmet er som en togulykke; forferdelig å se på, men jeg kan ikke se bort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...