Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ønsker ikke å dra med meg kortleser hvor hen jeg går. HVORFOR ikke bare ordne en kodedings løsning som alle andre? Når jeg fikk bankkortet mitt fra banken krevdes det ikke noe identifikasjon. Ei heller når jeg fikk kodebrikken for nettbanken. Det er 100x verre om noen får kodebrikken eller bankkortet mitt enn Norsk Tipping kontoen min.

Spenstig bank du har, sist jeg fikk kodeleser til nettbanken kom den i rekommandert sending (personlig utlevering mot legitimasjon på postkontor, altså).

Lenke til kommentar

Jeg ønsker ikke å dra med meg kortleser hvor hen jeg går. HVORFOR ikke bare ordne en kodedings løsning som alle andre? Når jeg fikk bankkortet mitt fra banken krevdes det ikke noe identifikasjon. Ei heller når jeg fikk kodebrikken for nettbanken. Det er 100x verre om noen får kodebrikken eller bankkortet mitt enn Norsk Tipping kontoen min.

Handler ikke om at det er fantastisk vanskelig å plugge inn kortleseren, men det ER fantastisk upraktisk. Det kan du ikke komme utenom. Ei heller det faktum at sikkerheten ved Norsk Tipping er 100x verre enn banken min uten grunn. De har gjort det tungvindt for kunden der det ikke burde eksistert noe problem.

Akkurat på reise er det selvfølgelig praktisk. Jeg personlig sjelden behov for å logge inn, å jeg tenkte ikke på de som noe problem. Men nettopp derfor kan man faktisk velge å logge inn med passord og engangskode på sms. ;)

Tror økokrim er interessert om du aldri ha legitimert deg hos banken din, og ha BankID per i dag. :p

Lenke til kommentar

Irriterer meg når dama mi prøver å være morsom på min bekostning

Jeg prøver å være morsom etter sex:

Meg: "Nå, skal du ikke takke?"

Hun: "Takk"

Meg: "Ingenting å takke for"

Hun: "Nei, det var det ikke heller"

:thumbdown:

Haha, det har du bare godt av.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...