Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere ser drittunger som forsøpler norsk natur, jeg ser noen freske ungdommer som enda vet å ha det artig i naturen, og ikke sitte inne på gutterommet og råtne foran PC-en.

Hadde byråkratene i kommunen hatt mer alvorlige saker på fatet hadde de garantert nedprioritert dette. De har det tydeligvis kjedelig hos bygningsetaten for tiden. Hvorfor ta en stakkars liten trehytte langt oppi skogen så seriøst, når den ikke gjør noen vondt?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Dere ser drittunger som forsøpler norsk natur, jeg ser noen freske ungdommer som enda vet å ha det artig i naturen, og ikke sitte inne på gutterommet og råtne foran PC-en.

Hadde byråkratene i kommunen hatt mer alvorlige saker på fatet hadde de garantert nedprioritert dette. De har det tydeligvis kjedelig hos bygningsetaten for tiden. Hvorfor ta en stakkars liten trehytte langt oppi skogen så seriøst, når den ikke gjør noen vondt?

Jeg trodde gutta som svarte deg var ironiske jeg. :p

Vel, uansett er det helt absurd at den skal måtte rives. Det sier mye om hvor galt systemet fungerer når tre 14-åringer ikke får lov til å bygge en liten trehytte i skogen...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Videospilleren på TV2.no. Som oftest så hakker det som faen, selv om nettet mitt er bra. Har aldri problemer med å se videoer på andre nettsider. Ikke nok med at det hakker, men det hakker også igjennom reklamen (som forøvrig er den nye anti-røykekampanjen fra Helsedirektoratet).

WRARGH

De bruker en plugin som henter innhold og laster en ny plugin som laster en plugin som spiller av innholdet... De har verdens mest klønete webtv-løsning. SÅ har du Silverlight-alternativet som er så dårlig at det ikke er morsomt engang...
Lenke til kommentar

Videospilleren på TV2.no. Som oftest så hakker det som faen, selv om nettet mitt er bra. Har aldri problemer med å se videoer på andre nettsider. Ikke nok med at det hakker, men det hakker også igjennom reklamen (som forøvrig er den nye anti-røykekampanjen fra Helsedirektoratet).

WRARGH

De bruker en plugin som henter innhold og laster en ny plugin som laster en plugin som spiller av innholdet... De har verdens mest klønete webtv-løsning. SÅ har du Silverlight-alternativet som er så dårlig at det ikke er morsomt engang...

Ah, det forklarer problemet. Visste de brukte Silverlight, trodde egentlig de hadde samme møkket enda. Uansett så er det utrolig dårlig, da man blir sittende å se på en reklame som egentlig skulle vart i 20-30 sekund i 1 minutt..

Lenke til kommentar

Sikkerheten og sidene til Norsk Tipping generelt. Makan til styr og ork for ingenting hos dem. Bestilling, uthenting og spilling på sidene dems krever flere skjemaer og annet dritt enn det gjør for noe annet. Temmelig lei av at de kjører PUM, kortleser, mobilmelding, ti forskjellige brev for innlogging, osv for å logge inn på deres sider. På motsatt side ligger banken med ingen PUM og en enkel kodedings for å logge inn. Må bare facepalme over hele systemet til Norsk Tipping.

Lenke til kommentar

Sikkerheten og sidene til Norsk Tipping generelt. Makan til styr og ork for ingenting hos dem. Bestilling, uthenting og spilling på sidene dems krever flere skjemaer og annet dritt enn det gjør for noe annet. Temmelig lei av at de kjører PUM, kortleser, mobilmelding, ti forskjellige brev for innlogging, osv for å logge inn på deres sider. På motsatt side ligger banken med ingen PUM og en enkel kodedings for å logge inn. Må bare facepalme over hele systemet til Norsk Tipping.

Koble kortleser til PC, taste firesifret kode. Fantastisk vanskelig. :roll:

PUM må du hente på Posten EN gang, og et må du faktisk også når du skal bli kunde i en bank. nten det, eller du må stikke innom en bankfilial med svært begrensede åpningtider. Tror du har for lite å iritere deg over. ;)

Lenke til kommentar

Koble kortleser til PC, taste firesifret kode. Fantastisk vanskelig. :roll:

PUM må du hente på Posten EN gang, og et må du faktisk også når du skal bli kunde i en bank. nten det, eller du må stikke innom en bankfilial med svært begrensede åpningtider. Tror du har for lite å iritere deg over. ;)

Jeg ønsker ikke å dra med meg kortleser hvor hen jeg går. HVORFOR ikke bare ordne en kodedings løsning som alle andre? Når jeg fikk bankkortet mitt fra banken krevdes det ikke noe identifikasjon. Ei heller når jeg fikk kodebrikken for nettbanken. Det er 100x verre om noen får kodebrikken eller bankkortet mitt enn Norsk Tipping kontoen min.

Handler ikke om at det er fantastisk vanskelig å plugge inn kortleseren, men det ER fantastisk upraktisk. Det kan du ikke komme utenom. Ei heller det faktum at sikkerheten ved Norsk Tipping er 100x verre enn banken min uten grunn. De har gjort det tungvindt for kunden der det ikke burde eksistert noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...