Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Discovery og NatGeo sine program om folk som har overlevd ulykker!

"Hva er det eneste folk elsker mer enn spektakulære videoer av folk som er en hårsbredd fra døden? Jo, å se 4000 repriser av nøyaktig samme video gang på gang bare zoomet inn akkurat nok til at kvaliteten blir så dårlig at man ikke ser en dritt!"

Og husk at dersom du zoomer inn, pass på at du zoomer inn så langt at man kan se de enkelte pixlene, selv om videoen hadde helt fin kvalitet til å begynne med!

Zoom x 50 = Alltid best resultat!

NatGeo og Discovery har mistet kvaliteten sin de siste årene, har blitt en harry mainstream kanal for elendige "reality"-shows som f.eks de tullingene som kjører lastebil på snø (ooooooh så føkkings dramatisk), auksjonærene, folk som løper rundt i skauen og kutter ned trær and the list goes on...

Skulle ønske de hadde laget skikkelige dokumentarer, slik som jeg hadde forventet av Discovery og NatGeo... Får ta til takke med BBC Knowledge til de greier å rette opp profilen sin.

Edit: OOOOH!!! Det mest ræva show av de alle, de gamle gubbene som griner på film når de skal finne gull. GTFO!

Endret av Lolliken
  • Liker 5
Lenke til kommentar

At en kamerat av meg får bil av faren sin og ALT han kan gneldre om, er at den har mer hestekrefter enn min. Jeg har en 6 år nyere bil og kunne kjøpt to stykker av den han har, pisslei av snakket. Håper turbo og alt ryker.

Livet kan være umenneskelig hardt til tider...

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar

Idioter i faget "Informasjonsteknologi 2".

De klarer ikke å følge med, følge instruksjoner fra lærer, bok eller Internett. Sleng på hukommelse dårligere enn en gullfisks.

Fra nå av hører jeg på musikk i alle IT-timer, da slipper jeg å bli provosert.

Lenke til kommentar

Discovery og NatGeo sine program om folk som har overlevd ulykker!

"Hva er det eneste folk elsker mer enn spektakulære videoer av folk som er en hårsbredd fra døden? Jo, å se 4000 repriser av nøyaktig samme video gang på gang bare zoomet inn akkurat nok til at kvaliteten blir så dårlig at man ikke ser en dritt!"

Og husk at dersom du zoomer inn, pass på at du zoomer inn så langt at man kan se de enkelte pixlene, selv om videoen hadde helt fin kvalitet til å begynne med!

Zoom x 50 = Alltid best resultat!

NatGeo og Discovery har mistet kvaliteten sin de siste årene, har blitt en harry mainstream kanal for elendige "reality"-shows som f.eks de tullingene som kjører lastebil på snø (ooooooh så føkkings dramatisk), auksjonærene, folk som løper rundt i skauen og kutter ned trær and the list goes on...

Skulle ønske de hadde laget skikkelige dokumentarer, slik som jeg hadde forventet av Discovery og NatGeo... Får ta til takke med BBC Knowledge til de greier å rette opp profilen sin.

Edit: OOOOH!!! Det mest ræva show av de alle, de gamle gubbene som griner på film når de skal finne gull. GTFO!

NatGeo har ennå et snev av respekt igjen, men Discovery er gått helt til h****. Som du sier, elendige "amerikaniserte" reality-program kun skapt for å sjokkere.

Den eneste ordentlige kanalen som er igjen av denne typen er for meg Viasat History.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Videospilleren på TV2.no. Som oftest så hakker det som faen, selv om nettet mitt er bra. Har aldri problemer med å se videoer på andre nettsider. Ikke nok med at det hakker, men det hakker også igjennom reklamen (som forøvrig er den nye anti-røykekampanjen fra Helsedirektoratet).

WRARGH

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...