Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke skryte av at leksene mine er særlig utfordrende, da. 6 mnd til jeg flytter :D

Planlegger du enda Romteknologi eller?

Skulle ikke forundre meg om han gjør det. Vurderte det selv, men kom frem til at tilbudet her er ganske så gunstig, hadde jeg gått helt vanlig elektro derimot!

Lenke til kommentar

Hvor mye kan man egentlig stole på andres dømmekraft? :hmm:

Du kan bare stole på deg selv.

Snart begynner det destruktive stadiet, der jeg skrur fra hverandre ting og aldri får dem sammen igjen.

Jeg lo. :D

Laptop-produsenter som ennå ikke har skjønt at laderpluggen SKAL VÆRE VINKLET!

Neste gang sjekker du dette før du kjøper.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Pluggen til laptopen min stikker 10 CM ut av laptopen.

Hvis jeg snubler i ledningen, ryker hovedkortet, for pluggen er lang som et brekkjern.

Apple har skjønt det, med sine magnetiske plugger.

Har opplevd dette selv, fikk ødelagt lader-inntaket på moderkortet.

1500-2000kr i reparasjon rett der.

Eneste grunnen til at alle enheter ikke bruker apple sitt geniale oppsett, må da være patent?

Lenke til kommentar

Laptop-produsenter som ennå ikke har skjønt at laderpluggen SKAL VÆRE VINKLET!

Pluggen til laptopen min stikker 10 CM ut av laptopen.

Hvis jeg snubler i ledningen, ryker hovedkortet, for pluggen er lang som et brekkjern.

Apple har skjønt det, med sine magnetiske plugger.

Den gamle Aceren var heller ikke så ille, med vinklet plugg.

Men denne nye fra Asus er en katastrofe som venter på å skje. :realmad:

Jeg har en slik en laptop jeg også , rett kontakt, ikke nok med det, den er plassert på baksiden av laptopen. Meeen jeg føler den jeg har er unnskyldt for en slik designfadese, det er en Compaq / HP hybrid fra 2006

Lenke til kommentar

Discovery og NatGeo sine program om folk som har overlevd ulykker!

"Hva er det eneste folk elsker mer enn spektakulære videoer av folk som er en hårsbredd fra døden? Jo, å se 4000 repriser av nøyaktig samme video gang på gang bare zoomet inn akkurat nok til at kvaliteten blir så dårlig at man ikke ser en dritt!"

Og husk at dersom du zoomer inn, pass på at du zoomer inn så langt at man kan se de enkelte pixlene, selv om videoen hadde helt fin kvalitet til å begynne med!

Zoom x 50 = Alltid best resultat!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kan ikke skryte av at leksene mine er særlig utfordrende, da. 6 mnd til jeg flytter :D

Planlegger du enda Romteknologi eller?

Mja, kom fram til at jeg vil ha noe jeg får jobb av med en gang, uten å gå gjennom høyere utdanning med en gang, så jeg planlegger flyfag om jeg kommer inn der. Hvis ikke blir det romteknologi :) (Om jeg derimot skulle faile blir jeg elektriker).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...