Gavekort Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Været her. Først regn. Så kaldt -> glatte veier. Så mildt. Regn igjen. Så snø. Så regn SAMME DAG -> sludd. Så kaldt -> is. Aaaaaarghhh! Du må nok kutte ned på CO2-utslippet ditt! 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Si heller det til naboen, som ikke bare har bil, men tester båtmotoren i ny og ne og forurenser stua vår. Alt jeg har er en miljøvennlig sykkel. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Du må nok kutte ned på CO2-utslippet ditt! Kjører heller som før. Om noen år er det forhåpentligvis kun plussgrader og null frost. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Si heller det til naboen, som ikke bare har bil, men tester båtmotoren i ny og ne og forurenser stua vår. Alt jeg har er en miljøvennlig sykkel. Mijløvennlig? Blir miljøet bedre av at du bruker sykkelen? Nei, tenk, sykkelen blir jo laget på en fabrikk, som er veldig forurensende. Sykkelen din er nok i "minus" på miljøvennligheten, gitt. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Dere miljøhipstere som mener Statoil ikke skal bygge ut oljefelt. Bla opp 200 milliarder, så er det greit for meg lissom. Vanlige folk er miljøhipstere. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Du trenger aldri kjøpe nye Men i helvete da, skal vi medborgere slite med dette faenskapet livet ut? 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Det er jo opplagt at alle oljefelt, inkludert Lofoten, vil bli borret opp en gang! Spørsmålet er bare hvor desperate vi må bli først. Lenke til kommentar
erlendeg Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 monopol på media! "It's BULLSHIT" 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Du må nok kutte ned på CO2-utslippet ditt! Du må nok bytte over til atomkraft.. oh wait. Wrong person. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Si heller det til naboen, som ikke bare har bil, men tester båtmotoren i ny og ne og forurenser stua vår. Alt jeg har er en miljøvennlig sykkel. Mijløvennlig? Blir miljøet bedre av at du bruker sykkelen? Nei, tenk, sykkelen blir jo laget på en fabrikk, som er veldig forurensende. Sykkelen din er nok i "minus" på miljøvennligheten, gitt. Pøh. Så får jeg gå da, og bare ha vondt i ryggen. Fornøyd nå? Hæ? Er du, hæ, HÆ?! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Du må nok kutte ned på CO2-utslippet ditt! Du må nok bytte over til atomkraft.. oh wait. Wrong person. Jeg er for atomkraft. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Brukte flerfoldige timer på å finne et passende "theme" til Chrome.Endelig. Link? At oppkjørselen vår er så skrå. Er jævlig slitsom å måke når det går oppover. Måk nedover istedenfor. At oppkjørselen vår er så skrå. Er jævlig slitsom å måke når det går oppover. Du har ikke vurdert å starte å måke på andre siden, da? :!:Jeg har mine grunner for å ikke måke nedover... Forklar. https://chrome.google.com/webstore/detail/ipehkhefmnpkdbcpgbononhiohcabocp?hl=no og https://chrome.google.com/webstore/detail/bekmjjakgojplnhahcilegeiklenjbgb?hl=no Jeg liker det stilrent. Ja, tok lang tid. Men fant 2 fine Linker: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Det er jo opplagt at alle oljefelt, inkludert Lofoten, vil bli borret opp en gang! Spørsmålet er bare hvor desperate vi må bli først. Du mener hvor fullstendig tilbakesatt samfunnet vil bli først. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg er sulten på noe "skikkelig" mat. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Blir så forbanna på posten, idioter, jævla idioter. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Alt tullet som blir sagt rundt menneskeskapt globaloppvarming irriterer meg. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) At konstruktiv kritikk av og til er noe bullshit. Folk flest vil jo ikke at andre skal bli bedre enn dem, derfor er det ofte baktanker ved den kritikken man får. Hvis man gjør noe bra så kan det også bli kritisert, fordi noen ønsker å ødelegge det som er bra. Hvor mye kan man egentlig stole på andres dømmekraft? Endret 10. januar 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Har diabetes - får ikke bli politimann. Syndtristleit for deg, da. Det er forsåvidt ikke diskriminerende av politihøyskolen - som bare krever et visst førerkort for visse kjøretøy, men i tilfelle de som setter lovgivningen for førerkortklasser som er synderen her. Man kan jo heller ikke kjøre buss (som D egentlig gjelder for) eller ambulanse med diabetes, det er bare tilfeldigvis sånn at akkurat han her drømmer om å bli politi. Litt drøyt å gå til NRK med at Politihøyskolen diskriminerer synes jeg. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Bare 84% rett på matematikkprøven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå