Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som det er trendy å bare ligge rundt på gulvet og vente i BF3. Jeg hater campere, og jeg hater liggende campere enda mer.

Er det en ting som ødela mine tastatur i Bad Company 2, så var det baserapere!

Må jeg kjøpe nytt tastatur til deg?

Bytter de selv, men FOR ALL DEL!!

Lenke til kommentar

Og det er "rart" og "uvanlig" å ikkje ta kristen. Eg kjenner til og med folk som ville ta borgerlig konf., men fekk vite at dei ikkje fekk pengar i det heile tatt frå halve slekta om dei gjorde det.

Da gir man dem klar beskjed om at dersom de har så liten respekt for andres livssynsvalg, burde de kanskje revurdere sin egen konfirmasjon, og samtidig informere dem om at de kan finne noe bedre å ta seg til den aktuelle dagen. Så skal du se de dukker opp likevel, med gaver.
Lenke til kommentar

Uten kristendommen hadde dere ikke hatt noe konfirmasjon i det hele tatt. Og når man også kan velge å ta den humanistisk, da kan dere ikke klage.

Nå er det strengt tatt jødedommen som har begrunnelsen i konfirmasjonen (bar mitzvah) vi feirer i dag.

Lenke til kommentar

Uten kristendommen hadde dere ikke hatt noe konfirmasjon i det hele tatt. Og når man også kan velge å ta den humanistisk, da kan dere ikke klage.

Kristendommen er ikke den eneste religionen som har ritualer for når man blir stor gutt.

Konfirmasjonsopplegget var ganske patetisk fra prestene sin side. Husker at de gjorde et siste halvhjertet forsøk på å hjernevaske oss når vi var på de kirkemøtene.

Hvilke andre religioner har innflytelse på det norske samfunnet igjen? Ingen. Konfirmasjon i Norge kommer av den kristne religion, og det er derfor vi har det. Men at kristendommer har stjelt dette ritualet fra noen andre, det vet ikke jeg noe om.

Lenke til kommentar

De nærmeste kjøpesentrene har gått rett i dass.

Tidligere hadde de masse kule butikker med alle mulige varer, mens nå er det bare kjedelig ræl.

Ett av kjøpesentrene huser nå TRE bedrifter som staver klinikk som "Clinique"!

Det finnes enda flere bedrifter i kategorien "velvære". Gjerne med "Terapi" i navnet.

Hva kan vi gjøre for å stoppe denne bølgen av jåleri? Vise mer Chuck Norris på TV?

Jeg vil ha bedrifter som selger tennplugger og hengelåser, slik vi hadde før.

Det lokale kjøpesenteret har en matbutikk, og en masse Clinique og Terapisenter.

Ingenting interessant.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

De nærmeste kjøpesentrene har gått rett i dass.

Tidligere hadde de masse kule butikker med alle mulige varer, mens nå er det bare kjedelig ræl.

Ett av kjøpesentrene huser nå TRE bedrifter som staver klinikk som "Clinique"!

Det finnes enda flere bedrifter i kategorien "velvære". Gjerne med "Terapi" i navnet.

Hva kan vi gjøre for å stoppe denne bølgen av jåleri? Vise mer Chuck Norris på TV?

Jeg vil ha bedrifter som selger tennplugger og hengelåser, slik vi hadde før.

Det lokale kjøpesenteret har en matbutikk, og en masse Clinique og Terapisenter.

Ingenting interessant.

Enig, jeg har alltid funnet hengelåser interessante...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...