Quote Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det er fordi de ikke har lov til å ha større Det er akkurat det jeg er irritert over. Derfor jeg uthevet "må". Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Bare en grunn til å konfirmere seg og det er penger Fælt å si det, men du hadde valget med å ikke få en dritt eller få noe. Som en litt selvsentrert kvisete fjortis blir valget ganske enkelt. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg gjorde det for tradisjonensskyld. Borgerlig. Syns det er en grei seremoni å oppleve og en god unnskyldning for å samle familie og få litt gaver i tillegg 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg gjorde det for tradisjonensskyld. Borgerlig. Syns det er en grei seremoni å oppleve og en god unnskyldning for å samle familie og få litt gaver i tillegg Også kalt bursdag. Utføres hvert år. 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hadde aldri konfirmert meg om jeg ikke visste at det kom penger. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Konfirmerte meg ikke Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Konfirmerte meg for pengene. Det kjedelig kirketøvet der kommer jeg aldri til å røre igjen. Men er vel ikke så galt når man kun bruker 2timer pr. uke og sitter igjen med 30k++ i gaver. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Uten kristendommen hadde dere ikke hatt noe konfirmasjon i det hele tatt. Og når man også kan velge å ta den humanistisk, da kan dere ikke klage. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Familien til onkelen min. De trenger hjelp til ALT. Fra lekser til data. Tror faenmeg jeg blir gal. Ikke tar de nei som et svar, og om jeg ikke kan akkurat der og da blir jeg påminnet om det de trenger hjelp til til jeg har gjort det. Selvfølgelig skal det være etter deres premisser! Jeg er fulltidsstudent med to jobber og et liv ellers. Satan. Endret 8. januar 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Lader Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Familien til onkelen min. De trenger hjelp til ALT. Fra lekser til data. Tror faenmeg jeg blir gal. Ikke tar de nei som et svar, og om jeg ikke kan akkurat der og da blir jeg påminnet om det de trenger hjelp til til jeg har gjort det. Blir faen gal. Jeg er fulltidsstudent med to jobber og et liv ellers. Student med så fin bil? Seems legit. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Selger sikkert litt heroin på sida. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 At 300 stk har sett på annonsen, men ikke en eneste kuk har ringt på bilen..! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) At ikke all musikk ligger på Spotify, og at Spotify ikke støtter FLAC. Endret 8. januar 2012 av Webmaster Esso 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Uten kristendommen hadde dere ikke hatt noe konfirmasjon i det hele tatt. Og når man også kan velge å ta den humanistisk, da kan dere ikke klage. Kristendommen er ikke den eneste religionen som har ritualer for når man blir stor gutt. Konfirmasjonsopplegget var ganske patetisk fra prestene sin side. Husker at de gjorde et siste halvhjertet forsøk på å hjernevaske oss når vi var på de kirkemøtene. 2 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Virker som det er trendy å bare ligge rundt på gulvet og vente i BF3. Jeg hater campere, og jeg hater liggende campere enda mer. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Virker som det er trendy å bare ligge rundt på gulvet og vente i BF3. Jeg hater campere, og jeg hater liggende campere enda mer. Second that. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Virker som det er trendy å bare ligge rundt på gulvet og vente i BF3. Jeg hater campere, og jeg hater liggende campere enda mer. Er det en ting som ødela mine tastatur i Bad Company 2, så var det baserapere! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Virker som det er trendy å bare ligge rundt på gulvet og vente i BF3. Jeg hater campere, og jeg hater liggende campere enda mer. Er det en ting som ødela mine tastatur i Bad Company 2, så var det baserapere! Må jeg kjøpe nytt tastatur til deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå