Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Siste gang jeg lar meg overtale til å gjøre noe jeg egentlig ikke vil og noe jeg ikke er fullt klar over hva går ut på. Har rotet meg bort i en forferdelig suppe og eneste utvei er å bli stemplet som en man ikke kan stole på. Fra nå av blir det nei til alle.

 

Var suppa så grusom?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personer med hukommelse som en gullfisk! Og generell tilstedeværelse, for den saks skyld...

 

Vi så på hopprennet:

Kommentator: "Det har ingen klart siden Birger Ruud på 30-tallet"

En venn av meg to sekunder senere: "Birger Ruud? Hoppet ikke han på 30-tallet?"

 

Samme person igjen, vi ser på reprisen av skiløpet som vi begge så dagen før:

Kompis: "Se på Petter, han tar jo Cologna i spurten i dag også!"

 

:wallbash:

Birger jokonservativ_woot.gif

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Twilight Saga på NRK3.

 

Bare for moro zapper jeg innom avogtil når det er reklame på Nat.Geo.

 

For noe makkverk!

Bare klissete søtsuppe, kyssing, øm dialog, og påfallende mange unge, veltrente menn i bar overkropp.

 

Er dette sprøytet basert på en kioskroman?

Jeg vet nå hvorfor alle hater Twilight.

 

Lisenspengene blir altså brukt på dette.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg elsker twilight. Syting altså! Går mye dritt på tvn som jeg ikke har interesse av, men whatever liksom. Da gidder jeg bare ikke å se på det, så tenker jeg ikke mer på det.

Lenke til kommentar

Jeg elsker twilight. Syting altså! Går mye dritt på tvn som jeg ikke har interesse av, men whatever liksom. Da gidder jeg bare ikke å se på det, så tenker jeg ikke mer på det.

Dette er en tråd for ting som irriterer og det er virkelig ikke syting, Twilight-filmene blir gang på gang slaktet av folk som ikke er fangirls/boys (om det finnes).

Lenke til kommentar

Siste gang jeg lar meg overtale til å gjøre noe jeg egentlig ikke vil og noe jeg ikke er fullt klar over hva går ut på. Har rotet meg bort i en forferdelig suppe og eneste utvei er å bli stemplet som en man ikke kan stole på. Fra nå av blir det nei til alle.

 

Veien til helvete er fyllt med ordet "ja".

 

Dette er en tråd for ting som irriterer og det er virkelig ikke syting, Twilight-filmene blir gang på gang slaktet av folk som ikke er fangirls/boys (om det finnes).

 

Jeg har ikke sett Twilight, men jeg har fått intrykk at de er rimelig dårlig.

Lenke til kommentar

Jeg har sett den første, og den var kjedelig. Skjønner ikke alt oppstyret rundt den.

 

Stefaren min irriterer meg veldig. Han er påståelig selv når han tar feil. Vi hadde en diskusjon om speed (ikke spør hvorfor), og han påsto at det er i pulverform. Jeg sa at det var i tablettform. Da fikk jeg følgende: "Speed har aldri vært i tablettform. Man merker at du ikke har greie på dette." Jeg bet det i meg, men fy faen så irriterende med sånne folk.

Lenke til kommentar

Enig i den.

 

Irriterer meg over at konfirmasjonen skal være i 14-15 alderen. Mange av dem tenker ikke engang så mye over hvor mye de tror på øvrige makter. Jeg angrer.

Og det er "rart" og "uvanlig" å ikkje ta kristen. Eg kjenner til og med folk som ville ta borgerlig konf., men fekk vite at dei ikkje fekk pengar i det heile tatt frå halve slekta om dei gjorde det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...