Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenåringsjentene? Rebecca Black er et troll, og hun vet godt selv at hun selger mer desto dummere hun utgir seg for.

 

Friday var muligens ikke med vilje, men nå selger hun på å utgi seg for en idiot.

 

Gjør det noe da? Regner med at de ser rimelig like ut og har like laber lydkvalitet.

Ein som har ekte beats prøvde dei, og meinte det var veldig likt. Så prøvde eg dei. Omtrent like bra kvalitet og trøkk som portapro.

Men problemet er at han ikkje klarar å halde kjeft om dei, han skal fare rundt og gaule til alle og ein kvar om den FANTASTISKE dealen han gjorde for slik eitt FLOTT merke...

 

Portapro koster ihvertfall ikke høyrefoten din.

Lenke til kommentar

Hater å fylle ut skjema.

Hadde jeg fått 10 millioner, men måttet fylle ut et skjema først, så hadde jeg sikkert ikke orka.:p

Hvis det noen gang skjer så tar jeg gjerne den tunge oppgaven av hendene dine. :whistle:

 

Irriterer meg at jeg har en tendens til å drømme at jeg våkner og gjør ting (f. eks. oppvasken), så våkner jeg i virkeligheten bare for å oppdage at det jeg trodde var gjort altså ikke var det.

Lenke til kommentar

Personer med hukommelse som en gullfisk! Og generell tilstedeværelse, for den saks skyld...

 

Vi så på hopprennet:

Kommentator: "Det har ingen klart siden Birger Ruud på 30-tallet"

En venn av meg to sekunder senere: "Birger Ruud? Hoppet ikke han på 30-tallet?"

 

Samme person igjen, vi ser på reprisen av skiløpet som vi begge så dagen før:

Kompis: "Se på Petter, han tar jo Cologna i spurten i dag også!"

 

:wallbash:

Endret av Patrick123
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Siste gang jeg lar meg overtale til å gjøre noe jeg egentlig ikke vil og noe jeg ikke er fullt klar over hva går ut på. Har rotet meg bort i en forferdelig suppe og eneste utvei er å bli stemplet som en man ikke kan stole på. Fra nå av blir det nei til alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...