Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han var kanskje usaklig, men du trenger det. All ungdom VEIT at dei har kontroll, men ekstremt få har faktisk det. Ein har lover på vegen for ein grunn, og sjølv kor mykje kontroll ein har, kan ting gå galt. Better safe than sorry.

Korrekt. Man har kontroll helt til man brutalt kjører ned ei ni år gammel jente ved uhell. Da har man plutselig ikke så veldig god kontroll lenge, og da er det plutselig ikke fult så morsomt å leke seg på offentlige veier lenge. Ikke at jeg har opplevd dette, men har en gammel venn som gjorde det, og han ble rimelig fucka etter den episoden. Idioti, og det at han er fucka er verdens minste problem. Det er jenta som gjelder.

Lenke til kommentar

Rimibutikken ved siden av her som tydeligvis aldri bestiller nye varer før de er gått fullstendig tomme. Når man vet at man er i ferd med å gå tom, så bestiller man jo nytt, i alle fall av varer som man vet selger. Vet ikke Rimi-politikken per i dag, men det går jo an å tenke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Rimibutikken ved siden av her som tydeligvis aldri bestiller nye varer før de er gått fullstendig tomme. Når man vet at man er i ferd med å gå tom, så bestiller man jo nytt, i alle fall av varer som man vet selger. Vet ikke Rimi-politikken per i dag, men det går jo an å tenke.

Har samme problemet med Rimien her.

Lenke til kommentar

Har samme problemet med Rimien her.

Hvilket utkantshøl er det dere lever i? :p

Rimien her har alltid fulle og framtrekte hyller :0)

Lenke til kommentar

Gjør det noe da? Regner med at de ser rimelig like ut og har like laber lydkvalitet.

Ein som har ekte beats prøvde dei, og meinte det var veldig likt. Så prøvde eg dei. Omtrent like bra kvalitet og trøkk som portapro.

Men problemet er at han ikkje klarar å halde kjeft om dei, han skal fare rundt og gaule til alle og ein kvar om den FANTASTISKE dealen han gjorde for slik eitt FLOTT merke...

Lenke til kommentar

At beløp for bot for enkle brudd på loverket ikke har noe logiske sammen heng eller forklaring.

Leste nettop at en mann fikk 2000 i bot for å kjørt med alle rutene tildekket med is og nermest ingen tilsyn ut.

Det er jo regelrett livsfarlig, og man utsetter andre trafikanter og forgjengere for fare.

En kompis av meg fikk i sommer 4000 i bot for å helt uskyldig slått lens langs et tre. Det var ingen tilstede, og apsolutt ingen som kunne se han. Han var ikke til fare for noen eller seg selv...men halo... 4000...2000...er det bare meg eller er det andre som ser hva som er galt her!!!?

Lenke til kommentar

Audi A7 3,0 TFSI Q S T 300hk ?

Hihi, nei jeg skal holde kjeft.

Det er en fin bil. :love:

Gjør det noe da? Regner med at de ser rimelig like ut og har like laber lydkvalitet.

Ein som har ekte beats prøvde dei, og meinte det var veldig likt. Så prøvde eg dei. Omtrent like bra kvalitet og trøkk som portapro.

Men problemet er at han ikkje klarar å halde kjeft om dei, han skal fare rundt og gaule til alle og ein kvar om den FANTASTISKE dealen han gjorde for slik eitt FLOTT merke...

Nei. Beats har bedre lyd.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bare slå ham hardt ansiktet, da pleier de å holde kjeft. :!:

Familiemedlemmer som kommer sent hjem, og så skal si natta, når du prøver å sove.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Gratulerer. Du lagde en standard poplåt med urkomisk tekst (les: "Friday"). Denne teksten kunne man ta for akkurat det det var; en tekst om fest på fredag. Så lager du enda en standard poplåt med helt ok tenåringstekst (les: "My moment"). Greit.

Så presterer du, frøken Black, å lage dette makkverket av musikk! Dette er summen av hva som er galt med popmusikk i dag. Det er et hån mot musikkulturen. Dette er ikke poesi, dette er oppkast. Dette gjør meg virkelig kvalm. "I like that"? Har du akkurat prøvd en ny matrett? Likte du det? Bra for deg, men jeg liker ikke dette. Ikke i det hele tatt. Du bør sparke de overbetalte rådgiverne dine, frøken Black.

Prøv igjen.

Hilsen

provosert.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...