Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Så var jo det synd. Sjangsen for at den steinen treffer hjelmen kontra hele resten av kroppen min er minimal.

Men jeg ser hvor du sikter.

Det mest tåpelige er at utenfor produksjonshallene er det hjelm og brillepåbud, når vi er i arbeidstiden, men vi kan gå fra parkeringsplassen og gjennom halve uteområdet for å komme til garderoben uten hjelm og briller...

Syns nå at når de skal ha hjelmpåbud, så kan de investere i noen som går an å gå med en hel dag uten å få en eller annen form for vondt i hodebunnen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg har blitt skadet, og måten saken ble behandlet på, vel jeg skal faenta aldri skade meg igjen, for makan til jævla idioter i granskningsmøtene.. Jeg gidder ikke å gå veldig inn på det, men de kom med noen virkelig usaklige poenger og hadde helt feil fremgangsmåte, og gjorde ting meget ubehagelig, som om "jeg ville skade meg"

Ja jeg hadde kjempelyst til å bli klemt mellom en passerende kranstol og en vegg...

Lenke til kommentar

Var på vei hjem fra jobb. Jeg er en slik en som sladder litt når det er snø. Sladda en god del oppover bakken ved feltet der jeg bor, stor fin vei med oversiktelig gangfelt.

Men, da jeg parkerte der jeg bor så kom det en mann på 35år +- som sa "Ser jeg deg kjøre sånn engang til så dreper jeg deg!!", så gav han meg en lang lekse om at jeg ikke har kontroll osv, enda jeg sto på mitt å sa jeg hadde det, noe jeg har! Det gikk jo ikke akkurat fort..

Så kommer det som irriterer meg, at jeg ikke slo inn trynet på idioten! Litt uskyldig morro skal man for faen meg ha lov til å ha!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Var på vei hjem fra jobb. Jeg er en slik en som sladder litt når det er snø. Sladda en god del oppover bakken ved feltet der jeg bor, stor fin vei med oversiktelig gangfelt.

Men, da jeg parkerte der jeg bor så kom det en mann på 35år +- som sa "Ser jeg deg kjøre sånn engang til så dreper jeg deg!!", så gav han meg en lang lekse om at jeg ikke har kontroll osv, enda jeg sto på mitt å sa jeg hadde det, noe jeg har! Det gikk jo ikke akkurat fort..

Så kommer det som irriterer meg, at jeg ikke slo inn trynet på idioten! Litt uskyldig morro skal man for faen meg ha lov til å ha!

Du har ikke kontroll.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det skjønner jeg godt. Hadde du slått inn trynet på han hadde du plutselig grodd en liten pikk og to små rosiner og blitt mann du og. Vold er kult yo.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ser jeg deg kjøre sånn engang til så dreper jeg deg!!

Det der er en drapstrussel.

Sannsynligvis mente han det ikke, men det er like fullt en drapstrussel.

Uansett skal du ikke ha moro på offentlig vei. Moro kan du ha på bane, med hjelm, sikkerhetsmannskaper og bil med veltebur.

Du tror du har kontrollen, men du har mye mindre margin hvis noe ikke går som du hadde tenkt, eller det dukker opp en unge rundt en sving.

Lenke til kommentar

Ja, men greia er at det er en stor og bratt oppover bakke, som er lang og strak, uten svinger. Så det er ingen ting som får kommet brått på.

Det værste som kan skje er at jeg havner i grøfta, noe som er flaut, men ikke noe værre enn det.

Om han mente det eller ikke vet jeg ikke, han sa det hvertfall flere ganger. Noe som ble litt kjedelig å høre på til slutt.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Han var kanskje usaklig, men du trenger det. All ungdom VEIT at dei har kontroll, men ekstremt få har faktisk det. Ein har lover på vegen for ein grunn, og sjølv kor mykje kontroll ein har, kan ting gå galt. Better safe than sorry.

Det var ein kar som kjørte i 120 på motorsykkel forbi huset våra ein gong då eg var mindre, dette var uheldigvis rett etter faren min hadde parkert. Han rygga rett ut igjen, og køyrte etter han heilt til der han budde, og gav ei lang preike om slik køyring i det boligfeltet med kanskje flest barn her i bygda. Syns nesten litt synd på guten, men eg kan banne på at han aldri har skada verken seg sjølv eller andre i trafikken etter det.

Lenke til kommentar

okei. Il tempo gigante altså... :p O wait.. Den hadde mer hester, og er kun en av og ikke til salgs..

Ikke at jeg hadde tenkt å sjekke etter bilen på finn, ble bare jævelig nysgjerrig på hva som har 300 hk med moro..

Røp dette da... Er det RWD ?

Det er ikke FWD, så det er moro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...