Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg ikke ser noe poeng med livet. Ikke noe poeng med "jobben." Jeg har ingenting å se frem til.

At jeg ikke får noen form for kompensasjon for jobben jeg gjør for Frelsesarmeen. Er kanskje teit å klage over at man ikke får lønn for frivillig arbeid, men jeg har bare ikke lyst til å fortsette når de tre andre som er faste får lønn for jobben.

En er fast ansatt i prosjektet Jobben og får lønn der. Den andre fikk sutra seg til 50% stilling som diakon, fordi "hun gjør så mye for matutdelinga." Den tredje får kjøregodtgjørelse fordi "han kjører så langt for å hente maten vi deler ut."

Det er jeg som fysisk bærer og henter flere hundre literkartonger med melk hver mandag, det jeg som bærer og henter opptil 150 kg med frossen mat hver mandag, det er jeg som må stå og bøye meg ned i frysere flere hundre ganger for å fylle posene med mat hver tirsdag. Hvorfor kan ikke jeg få lønn jobben også? Jo, fordi jeg er trygdet gjennom NAV og har praksisplass hos Frelsesarmeen. NAV anser meg som sysselsatt, og Frelsesarmeen anser meg som frivillig eller i praksis, alt ettersom situasjonen.

Ikke kan jeg se frem til ferie heller, for jeg har ikke krav på 5 ukers ferie sånn som alle andre i arbeid, og nå har Frelsesarmeen bestemt seg for at de IKKE skal ha sommerstengt i år.

Mest sannsynlig kan jeg ikke se frem til skattepenger heller.

Lenke til kommentar
– Voldtatte bør ikke kunne abortere

KrF-politiker tar bladet fra munnen.

Religion er noe dritt.

Jeg mener at om en jente blir voldtatt så bør hun gjøre det hun vil, og ihvertfall ha muligheten til å ta abort.

Noe jeg forøvrig ville ha gjort, om jeg var jente altså.

Ville aldri ha født en unge under slike omstendigheter, og KrF fyren nevner at det er altfor få som får alternativet om å adoptere bort ungen.

Jeg ville IKKE ha bært på en unge i 9 mnd og under den tiden ha en konstant påmindelse over hva som skjedde med meg.

Nei, hele innlegget er grunnen til at jeg er ateist.

Da får du gjøre slik som de fleste gjør i slike land, dreper ungen når den kommer ut. (når det kan føle smerte)

Jeg kan bidra med kveruleringskursing, om du ønsker. Jeg er sta som ei geit og gir meg aldri. Tar jeg feil, drar jeg diskusjonen så langt at plutselig har du fått omvendt mening, og jeg sitter med det korrekte.

Dette irriterer meg.

Lenke til kommentar

Er så dritt lei av å fæle meg jævlig på morran. Etter åtte timer søvn er jeg ekstremt trøtt, kvalm og treg i huet. Kommer også til å være sånn de neste tre timene. Kvalmen blir borte, men så lenge jeg er trøtt og begynner å gjøre ting tar det så alt for lang tid før jeg våkner. Faen.

Lenke til kommentar

Lyspærer! Helvetes kapitalist-konspirasjoner! Når jeg får meg mitt eget hus, så skal alt være LED!

Så enig, så enig.

Jeg irriterer meg over meg selv.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Hva hvis denne traverskrana deiser i bakken 50 meter unna deg og slår opp en del stein som kommer flyvende i din generelle retning? Eller om det løsner en bit fra noe last og faller ned, uten at nødvendigvis hele krana kommer (en stein som har havnet oppå lasten eller noe lignende?)

Tro meg, på arbeidsplasser der store tunge ting er i bevegelse er det fint med hjelm.

Og Nyhus: Du får kanskje ikke en spikerpistol i hodet, men hva om den blodferske, nervøse lærlingen 50 meter bortafor veiver rundt med spikerpistolen som et annet maskingevær og tilfeldigvis fyrer av en spiker i din generelle retning? Hm?

Den innstillingen med "fy faen jeg trenger ikke denne unødvendige beskyttelsen ass, jeg vet jo hva jeg gjør" irriterer meg. Man kan alltid ha kollegaer som ikke vet hva DE gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...