Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

All ære til butikkansatte. Verste jobben som finnes. (jada, vet at noen trives med det. Men jeg personlig tror det er fordi dem ikke vet bedre)

Lenke til kommentar

All ære til butikkansatte. Verste jobben som finnes. (jada, vet at noen trives med det. Men jeg personlig tror det er fordi dem ikke vet bedre)

Absolutt, jobber i en flisebutikk du har ikke anelse om hvor mange knølpadder som er innom hver dag og tror de kan noe. Å forklare ting om og om og om og om og om og om igjen uten at de i det hele tatt skjønner hva/hvorfor/hvordan de faktisk skal gjøre det. Og selvfølgelig vet de best selv, for jeg selv om jeg er bare 26 har jo ikke jobbet med dette faget i forbanna 10 år snart... /rant over

Hadde det ikke vært fordi jeg er så rolig av person hadde jeg hoppet over disken og labbet til en av de halvdvaske feite middelaldrende mennene som faen meg ikke skulle ha fått lov til å ta i en spiker engang.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det må du bare tro, men jeg elsker jobben min! Møter mange tullinger jeg kan le av i etterkant, møter mange koselige, snille (ofte eldre) mennesker som ønsker å slå av en prat når det er lite folk i butikken, mange mennesker som gjør dagen lysere!

...Og selvfølgelig mange idioter som du skulle ønske du kunne snakke til på den måten du ville gjort dersom du ikke var på jobb.

Lenke til kommentar
– Voldtatte bør ikke kunne abortere

KrF-politiker tar bladet fra munnen.

Religion er noe dritt.

Jeg mener at om en jente blir voldtatt så bør hun gjøre det hun vil, og ihvertfall ha muligheten til å ta abort.

Noe jeg forøvrig ville ha gjort, om jeg var jente altså.

Ville aldri ha født en unge under slike omstendigheter, og KrF fyren nevner at det er altfor få som får alternativet om å adoptere bort ungen.

Jeg ville IKKE ha bært på en unge i 9 mnd og under den tiden ha en konstant påmindelse over hva som skjedde med meg.

Nei, hele innlegget er grunnen til at jeg er ateist.

Endret av -Léon-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hva har det med saken om jeg går nav eller ikke? :dontgetit:

Religion er noe dritt.

Jeg mener at om en jente blir voldtatt så bør hun gjøre det hun vil, og ihvertfall ha muligheten til å ta abort.

Noe jeg forøvrig ville ha gjort, om jeg var jente altså.

Ville aldri ha født en unge under slike omstendigheter, og KrF fyren nevner at det er altfor få som får alternativet om å adoptere bort ungen.

Jeg ville IKKE ha bært på en unge i 9 mnd og under den tiden ha en konstant påmindelse over hva som skjedde med meg.

Nei, hele innlegget er grunnen til at jeg er ateist.

Det er nå en ærlig sak det, og være mot abort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...