Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å høre om hesteprat fra venniner er ufattelig kjedelig. Hva man piner seg igjennom for å komme nærmere det andre kjønn :\ Har hatt 3 venniner som alle hadde egen hest som selvfølgelig var det viktigste i livet deres. Er interessant/hyggelig i starten, men så har det en tendens til å ta av.

Det er vel omtrent slik kvinnfolk oppfatter oss når vi maser i vei om operativsystem, grafikkort, prosessorer og ødelagte harddisker. :p

Forskjellen er vel gjerne det at de fleste menn ikke snakker energisk om sine særinteresser, men jenter gjerne gjør det fordi det er sosialt akseptert osv. Jeg har i alle fall sjeldent diskutert IT med jenter, og heller ikke med "vanlige" folk heller da det ofte bringer opp "hjelp min PC er treig", som alltid er hat. Aktuell: why it's better to pretend you don't know anything about computers

Hva er det egentlig du sier, at alle som har hest som interesse prater om dette til alle og enhver? Det er ikke sant, det er faktisk langt fra sant. Herregud så teit hvis du tror det. Jeg gjør det ikke, og tror relativt sett at det er få som gjør det. Litt sosiale antenner har man da.

Det hadde vært helt greit om du faktisk leste innlegget mitt ordentlig :) Jeg har ikke skrevet at alle jenter gjør det, jeg bare sier at mange jenter gjerne gjør det, og som det står svart på hvitt har jeg erfaring som tilsier at dette faktisk er ganske vanlig å snakke om. Det betyr ikke at jeg sier at alle jenter gjør det. Herregud så teit hvis du tror det! harhar.gif

Lenke til kommentar

Alle/de fleste= samme tingen. Nei, DE FLESTE gjør ikke det, hvis det var bedre sakt. Teiting. :p

Alle/de fleste er absolutt ikke det samme. Å si noe annet er bare feil, enkelt og greit.

Og når det gjelder hvorvidt de fleste snakker om det eller ei så tilsier min erfaring at jo, det gjør de. Muligens at andres erfaring indikerer noe annet, men veit du hva? Ærlig talt driter jeg i det, jeg har bare lyst å påpeke hvor kjedelig hestesnakk er! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...