Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zombie modus.

Våkna 2timer etter jeg la meg, lys våken.

4Timer igjenn til jeg skulle stå opp..

Herregud.

Hater duracell.

 

Mobil minijack boster, hjelp..

For å få bedre lyd i telefonen kunne du bruke den, problemet er at jeg ikke husker hva den heter.

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

Revolverjournalistiskk på høyt plan fra Adressa.no:

 

Det er også mer valuta som blir beslaglagt, og i fjor var det 2,1 millioner kroner, sammenlignet med 1,1 millioner året før der igjen.

 

Samtidig som de linker til denne saken.

 

Så de beslaglegger nesten dobbelt så mye valuta, men unnlater å fortelle at et enkeltbeslag var halvparten av det beslaglagte? Aces High, adressa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

awesooome! døgnet hele natten og skal nå ha oppkjøring. 5 kopper svart kaffe, snus og snuff håper jeg gjør susen. sitter og skjelver atm

No offence, men om du består er det noe alvorlig galt med sensoren din.

 

Enig, det er jo akkurat slike sjåfører vi ikke bør ha. Lite søvn og stimulerende midler gjør ikke noe godt menneske bak rattet.

Endret av Smirnoff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Å høre om hesteprat fra venniner er ufattelig kjedelig. Hva man piner seg igjennom for å komme nærmere det andre kjønn :\ Har hatt 3 venniner som alle hadde egen hest som selvfølgelig var det viktigste i livet deres. Er interessant/hyggelig i starten, men så har det en tendens til å ta av.

Det er vel omtrent slik kvinnfolk oppfatter oss når vi maser i vei om operativsystem, grafikkort, prosessorer og ødelagte harddisker. :p

Forskjellen er vel gjerne det at de fleste menn ikke snakker energisk om sine særinteresser, men jenter gjerne gjør det fordi det er sosialt akseptert osv. Jeg har i alle fall sjeldent diskutert IT med jenter, og heller ikke med "vanlige" folk heller da det ofte bringer opp "hjelp min PC er treig", som alltid er hat. Aktuell: why it's better to pretend you don't know anything about computers

 

Hva er det egentlig du sier, at alle som har hest som interesse prater om dette til alle og enhver? Det er ikke sant, det er faktisk langt fra sant. Herregud så teit hvis du tror det. Jeg gjør det ikke, og tror relativt sett at det er få som gjør det. Litt sosiale antenner har man da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...