Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har du en tier. Kjøp deg litt god musikksmak.

Slimda, det gjelder deg og. Har enda ikke kommet over hesterbestpåbrødskiva-opplegget.

Hest er best som pålegg, er en flott sang av Øystein Sunde. Selv har jeg ridd på en hest, og syns det var gøy. Hestepølse har jeg ikke prøvd.

Men musikksmaken min er veldig flott. Hører på mye god og variert musikk.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Du synes det var gøy ja? er helt spesielt å ri. For noen ligger det bare i blodet tror jeg. Tror jeg må ri litt i morgen hvis jeg har energi nok til det. :)

Lenke til kommentar

Å høre om hesteprat fra venniner er ufattelig kjedelig. Hva man piner seg igjennom for å komme nærmere det andre kjønn :\ Har hatt 3 venniner som alle hadde egen hest som selvfølgelig var det viktigste i livet deres. Er interessant/hyggelig i starten, men så har det en tendens til å ta av.

Lenke til kommentar

Hestepølse har jeg ikke prøvd.

Hestepølse er faktisk utrolig godt. Spesielt da sammen med hvitost.

Akkurat nå irriterer jeg meg over at vindusviskerne på bilen er totalt udugelige, sammen med spylevæskefordeleren eller hva det nå heter. Vindusviskerne fungerer kun på det raskeste intervallet, og er generelt svake hvis ruta er tørr. Spylevæskefordelerne fremme ved viskerne fungerer ikke, kun de fremme ved frontlyktene. Ergo for å vaske rutene må jeg kjøre i 20 km/t.

På tide å fikse bil snart. :(

Lenke til kommentar

Selv har jeg ridd på en hest, og syns det var gøy.

Jeg også.

Møtte opp jeg, med klær og alt, klar til kamp! Skuffet når jeg kom, ble møtt av en gamp som var slapp som en svamp. Hadde forventa mer krutt, ble usikker på om den var i live eller ei.

Men skal si, da var det futt i karen! Den vrengte overleppa langt oppå auga, tangarden så ut som den begynte langt baki ræva...

Plutselig kom den mot meg, ute etter blod!

Omtrent som i Alien 2..

Men, det stoppa'ke meg! De gav den en to-tre rapp, og det jeg fikk var en gardintrapp!

Klatra opp, jeg hadde litt skjelvende bein.. SÅ! Plutselig! Så var jeg Morgan Kane!

Jeg smatta og hyppa og spente og slo, men øket sto stille som ei hengebro. Helt til plutselig, da kom det en tilfeldig dame forbi, som slo opp en paraply!

Hesten skvatt som en nysprengt torsk, og knegga villt på både dyrisk og norsk,

og før et nanosekund var omme, så var jeg på vei mot verdensrommet...

Nei, huff, det gjør jeg ikke igjen.. Opplevelse for livet, men skummelt var det!

Skulle nesten tro andre også hadde opplevd det også.. :tease:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Å høre om hesteprat fra venniner er ufattelig kjedelig. Hva man piner seg igjennom for å komme nærmere det andre kjønn :\ Har hatt 3 venniner som alle hadde egen hest som selvfølgelig var det viktigste i livet deres. Er interessant/hyggelig i starten, men så har det en tendens til å ta av.

Det er vel omtrent slik kvinnfolk oppfatter oss når vi maser i vei om operativsystem, grafikkort, prosessorer og ødelagte harddisker. :p

Lenke til kommentar

Det er vel omtrent slik kvinnfolk oppfatter oss når vi maser i vei om operativsystem, grafikkort, prosessorer og ødelagte harddisker. :p

Forskjellen er vel gjerne det at de fleste menn ikke snakker energisk om sine særinteresser, men jenter gjerne gjør det fordi det er sosialt akseptert osv. Jeg har i alle fall sjeldent diskutert IT med jenter, og heller ikke med "vanlige" folk heller da det ofte bringer opp "hjelp min PC er treig", som alltid er hat. Aktuell: why it's better to pretend you don't know anything about computers

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...