Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går ble en diamant eller en annen sort blinkestein solgt for cirka 300 mill. Helvetes rikinger, håper de dør hele gjengen.

Jealousy much? Edelsteiner er strålende investeringer og samt et status-symbol. Med dagens urolige marked så ville jeg også investert pengene mine i gull eller edelsteiner.

Hadde jeg bare hatt 300 millioner...

Selvfølgelig er jeg misunnelig, men det rettferdiggjør ikke at verden er som den er.

Lenke til kommentar

Noen er mer spesiell enn andre, Fredrik. ;)

Jeg mener, det finnes gode eksempler på A4 folk, de som følger saueflokken, og de som gjør alt for å slippe unna saueflokken med vilje, men ikke skjønner at da følger de bare en annen saueflokk.

Sa han som ikkje kunne kjøpe seg HTC fordi alle andre hadde den :roll:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sa han som ikkje kunne kjøpe seg HTC fordi alle andre hadde den :roll:

Der har jeg en god grunn, jeg kan ikke *FORDRA* når folk kommer bort til meg og sier "OHH HAR DU FÅTT DEG EN HTC DESIRE? KUUUUUUUUUUUUULT!".. Men jaja, nå har jeg faktisk skaffet meg en.

EDIT: Dette gjelder forøvrig alt jeg skaffer meg som en del andre har, sjeldent jeg skaffer meg noe dyrt da, som oftest trenger jeg det ikke.

Jeg sitter med en gammel crappy Nokia, og det er det jeg har behov for. Jeg blir dog veldig misunnelig når jeg ser folk med svære HTC-er og lignende, men jeg er fornøyd så lenge jeg kan ringe og tekste.

Enig Pokey, men min 7 år gamle Nokia tok kvelden, tenkte jeg kunne bruke det ellers ubrukelige stipendet på en HTC i dag.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Jeg sitter med en gammel crappy Nokia, og det er det jeg har behov for. Jeg blir dog veldig misunnelig når jeg ser folk med svære HTC-er og lignende, men jeg er fornøyd så lenge jeg kan ringe og tekste.

Du har ihvertfall lengre batteritid (om ikke batteriet er gammelt). Desire trenger oppladning minst annenhver dag. Vet ikke hvordan det er med HD-versjonen, sikkert samme styret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...