Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blødde neseblod i går kveld. Våknet kl 5 i natt av neseblod. Neseblod for en time siden.

Can't be good...

Variert døgnrytme og/eller sovet lite i det siste? Har selv erfart slikt når det er tilfellet, f. eks når vi hadde LAN hos hverandre når jeg var mindre. Usikker på om det var pga. dette, men skjedde vel et par ganger om vi døgnet.

Skole morra. Kjipe greier.

Starter selv i morra (høgskole). Kjenner en som går på universitet som starter 16, og han igjen kjenner ei om starter 22/23 elns :|

Veldig sjelden, egentlig. Ingenting overrasker meg når det gjelder brukere, og hvis det fungerer for meg, så antar jeg det er brukerfeil inntil det motsatte er bevist.

Så du bare ignorerer det faktum at programmer er kjent for å ha bugs som i stor grad ofte har noe med installasjonsoppsettet? Greit ignorant holdning. Er jo ikke noe nytt at folk opplever programmer forskjellig, og Steam er ikke unntaket.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Blødde neseblod i går kveld. Våknet kl 5 i natt av neseblod. Neseblod for en time siden.

Can't be good...

Variert døgnrytme og/eller sovet lite i det siste? Har selv erfart slikt når det er tilfellet, f. eks når vi hadde LAN hos hverandre når jeg var mindre. Usikker på om det var pga. dette, men skjedde vel et par ganger om vi døgnet.

Sover alltid 8 timer eller mer, men noe variert døgnrytme ja. Går også på noen tabletter som hvor neseblod kan forekomme.

Reiser ned til hytta idag for å komme bort fra alt som heter jobb, mas og kjas. Satser på litt ro i sjelen fikser det.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Lagde mat som ikke var noe godt. Det mest spiselige var de seige potetbåtene jeg lagde. (som egentlig skal være crispy. :roll: ) hvorfor skal det være så vanskelig å lage gode sprø potetbåter??

Lenke til kommentar

Lagde mat som ikke var noe godt. Det mest spiselige var de seige potetbåtene jeg lagde. (som egentlig skal være crispy. :roll: ) hvorfor skal det være så vanskelig å lage gode sprø potetbåter??

Trodde du var flink til å lage mat, jeg? :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Begynner på tvile på dine matlagingsferdigheter. Lurer på om du i det heletatt har noen.

Fuck deg. :p du tar feil. Enn å tvile på sånt pga noen poteter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...