Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opplever det selv Patrick, lurer på om det kommer til å fortsette i en så stor grad at det faktisk kommer til å bli akseptert av språkrådet en gang i fremtiden. Man kan argumentere for at språket utvikler seg, men på mange fronter så går det bakover spør du nå meg.

Lenke til kommentar

At dagbladets helseråd er så uffatelig dårlige. Dagbaldet må jo tro at leserne dems er helt idioter! og som oftest så er svar fra såkaldte "eksperter" bare sånne A4 svar som er så åpenbare at selv en 10 åring vet det.

 

Og for å ikke snakke om de mest latterligste og simpleste brukerundersøkene. Skal ta et eksempel satt på spissen.

 

"ta testen å se om du har for høy kolesterol"

hvor ofte spiser du fritert mat?

 

en gang i uken = 1

 

mer en 3 ganger i uken = 2

 

 

svarte du 1, da er du under grensen

svarte du 2, er du i faresonen.

 

 

NEI SIER DU DET!!!! TAKK KJÆRE DAGBLADET, HVA SKULLE JEG GJORT UTEN DERE!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å ikke snakke om hvordan både DB og VG med jevne mellomrom har artikler om "HVORDAN BESKYTTE DEG MOT LIVSFARLIGE SYKDOMMER SOM DIABETES, HJERTESYKDOM OG ANNET" hvor de ikke nevner at diabetes faktisk kommer i to former, nemlig 1 og 2 hvor 1 kommer rimelig random (kan ha noe med gener, litt vanskelig å si) mens 2 mer eller mindre er selvpåført enten via dårlig kosthold, høy alder eller andre sykdommer. Irriterer meg ganske mye når en i familien har diabetes og ved at DB/VG sprer slik drit tror mange folk at all diabetes er selvpåført...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jenter i IT-klassen min som spør om ting som står helt spesifikt linjen under der de leser, om de har lest i det hele tatt. Selv når læreren gjennomgår på sin egen maskin presterer de å ikke få med seg hvilket program vi jobber i engang.

 

Smiske med læreren gjør de og. "Ble det mye Skyrim i jula?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...