Analmeth Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 BirgerCaC er tydeligvis ikke klar over at det er svært ukristent å skrive "lol". 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Ja det er vist veldig ukristent og skrive Lol ja! Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 At ingen gidder å ta seg tid til å forstå meg. Å gjøre det vil føre til fortjeneste så det er lønnsomt men det er det ikke alle som forstår. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 At ingen gidder å ta seg tid til å forstå meg. Å gjøre det vil føre til fortjeneste så det er lønnsomt men det er det ikke alle som forstår. Du minner meg skremmende mye om "trespiser". Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=l4CoXRPK4TM&feature=fvwrel 0:45 :wallbash: :wallbash: Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Du minner meg skremmende mye om "trespiser". Ikke rart. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Finner ikke bankkortet mittD: Det gjorde ikke jeg heller, helt til jeg fant ut at det lå igjen på et utested. Så jeg dro innom i dag og skulle hente det og betale. Da sa eieren at det går bra at jeg ikke betaler. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 En av harddiskene mine begynner virkelig å oppføre seg merkelig. Partition-table krasjet helt tidligere, og MBR nektet å fungere skikkelig. Reboot, everything be fixed. Check SMART values: Everything is normal. Argh! Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 At ingen gidder å ta seg tid til å forstå meg. Å gjøre det vil føre til fortjeneste så det er lønnsomt men det er det ikke alle som forstår. Du minner meg skremmende mye om "trespiser". Det er han. Opprettet samtidig som trespiser ble utestengt. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Finner ikke bankkortet mittD: Det gjorde ikke jeg heller, helt til jeg fant ut at det lå igjen på et utested. Så jeg dro innom i dag og skulle hente det og betale. Da sa eieren at det går bra at jeg ikke betaler. Men det er borte i huset. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Da vet du til neste gang at det ikke bør forlate lommeboken. Mobilutgaven av forumet irriterer meg litt. Endret 2. januar 2012 av Therawyn Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Kjørte nettopp smartctl -t long... Helt fine SMART verdier. WHY. Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 At jeg sannsynligvis må vente helt til Torsdag (denne uken) på grunn av treghet i systemet Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Ting som irriterer meg er slike regler som dette. Og hva skal det være godt for? Det er jo også forbudt å kjøpe hasj..men hvor vannskelig er det egentelig å skaffe det?..gi meg 10 minutter! Herregud jeg blir bare oppgitt over slike idiotiske forslag. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Er på randen til å dra frem sleggen. Men inntil jeg får en spontan kjøpelyst, så er det den eneste mobile datamaskinen jeg har. Hehe, jeg bruker den ikke pga. GMA500. Jeg ga opp for lenge siden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ser for meg at den snart blir pensjonert og satt under sofaen som en server med CLI. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Mediablesten rundt Hagen i dag. Han har det høyst sannsynlig helt jævlig nå, likevel så skal VG lage en Se&Hør-ish forside? Ulykker skjer også politikere. Newsflash. Endret 3. januar 2012 av Webmaster Esso 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Venter på artikkelen om at "FrP-velgere har større sannsynlighet for å kjøre på folk enn andre velgere". 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå