Kaymeerah Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hadde "nevnt person" måttet betale for operasjonen selv, slik som i USA, så hadde "nevnt person" også vært betraktelig fattigere. Jeg forestiller meg ingen eksempler, det er dette som skjer. Jeg vet ikke hvilken retning du drar diskusjonen i lenger. Du svarte ikke på mitt tidligere innlegg, hvilken diskusjon er det da? Likevel, så var poenget mitt at jeg ser på det som mye mer sannsynlig at han hadde vært død i en slik situasjon. Kanskje vi forestiller oss to forskjellige scenario når du sier "penetrerte øyeeplet". Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Off-topic, avsporet diskusjonstema og repetisjon fra alle andre "personlig frihet vs staten betaler"-tråder. Temaet er så knusktørt at det dehydrer hele forumet, så om du vil diskutere videre så får du lage ny tråd. On-topic: All hail GMA 500 som klarer å provosere frem en blåskjerm selv i Windows, og jeg som trodde jeg bare ble buttfucked i Linux! Endret 2. januar 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Kunder som holder ut pengene til meg mens jeg holder på med varene. De som ikke har sjekket om de har nok på kortet slik jeg må holde på med retur. De som ikke legger skille mellom sine og andres varer. De som har glemt noe mens varene scannes og skal "bare springe å hente". Jævler Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Spørsmål: Er A eller B riktig? Svar: Ja. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) On-topic: All hail GMA 500 som klarer å provosere frem en blåskjerm selv i Windows, og jeg som trodde jeg bare ble buttfucked i Linux! Tihi. Hadde problemer med den chippen der uansett OS. Endret 2. januar 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 On-topic: All hail GMA 500 som klarer å provosere frem en blåskjerm selv i Windows, og jeg som trodde jeg bare ble buttfucked i Linux! Tihi. Hadde problemer med den chippen der uansett OS. Er på randen til å dra frem sleggen. Men inntil jeg får en spontan kjøpelyst, så er det den eneste mobile datamaskinen jeg har. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Thea ********Når bankkorte ditt svikter deg og du får bruke pappa sitt... # Den følsene! Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hater at jeg har pappas nese! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 For å fortsette å plage alle med fyrverkeri: Tenk så trist om fyrverkeri blir forbudt for privatpersonar, så blir det der pinglestellet alt fyrverkeriet ein får sjå i ein storby. Tør ikkje å tenke på kor skrøpelig det blir i vår fattige lille kommune. Det er ikkje skikkelig nyttår før minst 40 personar rundt om i bygda fyrer opp enorme batteri samtidig klokka 00:00. 4 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jævla fyrverkeri, få det bort Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Herregud, fyrverkeri er ubetydelige greier i det store bildet. Forby driten så slipper vi å bruke mer penger på øyeskader i det minste. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hvem trenger fyrverkeri for å ha det moro på nyttårsaften, når man har uhorvelige mengder brennevin? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Irriterer meg at folk klager på dette med raketter. Først var det pinnerakketene. Hva er de godt for? Folk stikker til sverige og kjøper 10 sånne små fusleraketter. Hver av de er verdt mindre enn en hylse fra et batteri. Hva faen er vitsen i å utsette andre og seg selv i fare for noe slik tull? Det er bare så idiotisk at noen "rebeller" som tror de er fantastisk kule flyr rundt med pinneraketter. Eller så er det enda mer idiotisk at folk bruker 500 kroner på 20 forskjellige små batterier som ikke gir effekt i det hele tatt. Hadde hvert MYE bedre om hvert samfunn gikk sammen for et skikkelig batteri og sette opp et skikkelig show samlet. Mindre fare og 1000 ganger bedre fyrverkeri som alle kan nyte. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Klementiner med steiner. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 For min del kunne det blitt totalforbud så lenge det hadde blitt erstattet av offentlig fyrverkeri med futt i (noe som ikke kommer til å skje). Mindre steder uten offentlig tilbud må få lov til å skyte opp som før. Tradisjonelt norsk fyrverkeri sendt opp av privatpersoner er ustrukturert og forferdelig kjedelig. Fyrverkeriet utenfor stuevinduet gidder jeg ikke en gang å se på. Har selv sett fyrverkeriet 14. juli i Paris, noe som var helt fantastisk. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Kunder som holder ut pengene til meg mens jeg holder på med varene. De som ikke har sjekket om de har nok på kortet slik jeg må holde på med retur. De som ikke legger skille mellom sine og andres varer. De som har glemt noe mens varene scannes og skal "bare springe å hente". Jævler Spesielt denne! Det verste er at de blir irriterte på meg fordi jeg ikke forstår at dette såklart er deres varer... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Finner ikke bankkortet mittD: Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Denne kan relateres. http://www.youtube.com/watch?v=P-bhPjikB34 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå