Kea Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Irriterer meg at Kaspersky lisensen min er gått ut, og jeg har ikke råd til å kjøpe ny akkurat nå. Irriterer å ikke ha penger. Skulle ønske jeg bodde i Bergen, da hadde jeg sikkert i det minste hatt jobb nå. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Skader har gått dramatisk ned siden forbudet med pinneraketter. Forby hele dritten! Eksplosiver, barn, dyr og alkohol hører aldri sammen! Enig. La oss forby alt som er farlig. Forby sukker, fyrverkeri, bjørner, kinderegg, sprangridning, våpen og kokosnøtter er en god start. 5 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Irriterer meg at jeg har ting jeg må gjøre i dag. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Irreterer meg over at 16 skader skal følge til konsekvenser for hele befolkningen, jævla kålhuer som lager regler. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Skader har gått dramatisk ned siden forbudet med pinneraketter. Forby hele dritten! Eksplosiver, barn, dyr og alkohol hører aldri sammen! Enig. La oss forby alt som er farlig. Forby sukker, fyrverkeri, bjørner, kinderegg, sprangridning, våpen og kokosnøtter er en god start. For ikke å snakke om frukt, kniver, vann, lim og vaskemidler. Endret 2. januar 2012 av Therawyn Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Så fordi 16 personar er uheldige og/eller uansvarlige med alkohol, skal noko bannlysast for heile befolkninga? Om 16 personar drep seg på butan-refill kvart år, skal det forbys, slik at ein kun kan fylle på lighteren sin på ein sertifisert ButanUltra™-bensinstasjon? 16 skadde er lite i forhold til hva som var før. Vi snakker dessuten også om branner, skader på bygg og eiendom, barn som sprenger av fingrer og haugevis av annet dritt. Du må huske på at alle disse ulykkene skjer på en natt, og det finnes ingen travlere tider for utrykningstjenester. Enig. La oss forby alt som er farlig. Forby sukker, fyrverkeri, bjørner, kinderegg, sprangridning, våpen og kokosnøtter er en god start. Jada! Sett ting i kontraster og trekk stråmann-argumenter.La oss forby alkohol og bilkjøring! Det vil redde omtrent like mange liv per natt som et fyrverkeri-forbud. Endret 2. januar 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Det finnes også folk med vett i skallen. For disse er det urettferdig at de ikke skal få lov til å ha det gøy på grunn av uansvarlige idioter. Endret 2. januar 2012 av Therawyn Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Det finnes også folk med vett i skallen. For disse er det urettferdig at de ikke skal få lov å ha det gøy på grunn av uansvarlige idioter. Velkommen skal du være til samfunnet, der vi ikke skiller mellom dem som har vett og ikke. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Det burde vært en generell idioti-test som alle måtte ta så snart de ble 18. Da hadde det vært mye enklere. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hva skulle vi med det? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Eller vente til naturen går sin gang? Idioter faller stort sett ned i samfunnet på en eller annen måte, så både naturen og samfunnet går sin gang. ... Med mindre de lærer av sine brillianser da! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg har oppfattet samfunnet slik at det er svært godt tilpasset idioti, jeg. 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Sykdom på jobb så jeg må jobbe 4 timer i ettermiddag... Da har jeg bare 2 dager ferie av denne uka. Blææ! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg har oppfattet samfunnet slik at det er svært godt tilpasset idioti, jeg. Jeg må sniffe lim 6 dager i uken, ellers er jeg faktisk altfor høyt over det normale samfunnet. 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg må sniffe lim 6 dager i uken, ellers er jeg faktisk altfor høyt over det normale samfunnet. Jeg ga opp da jeg var 17 og har isolert meg fullstendig siden. Men virkelig flott for deg at du har funnet en løsning som gjør at du kan fungere tross din suverenitet. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Skader har gått dramatisk ned siden forbudet med pinneraketter. Forby hele dritten! Eksplosiver, barn, dyr og alkohol hører aldri sammen! 1 av 163 biler brukes i bankran. ILLEGALIZE CARS. Det å forby noe på grunnlag av 0.001% av befolkningen gjør noe dumt er akkurat det som gjør at jeg har lyst å flytte ut av Norge. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Den norske husbanken ... Her fikk jeg beskjed før jul at det skulle være greit med startlån når jeg kom tilbake over nyttår. Når jeg kommer hjem fra juleferie og endelig har klart å glemme alt maset med lån i tro på at det er greit så får jeg beskjed om at det ikke er det. I følge husbanken så kan jeg ikke ha en medlånstaker men jeg må skaffe meg samboer for å få lån... Så nå sitter jeg her og lurer på hvor i eff jeg skal få tak i de 10%-ene pluss omkostninger på huset. Oppi alt dette er jeg mer oppgitt enn sint ... Husbanken sier at de stiller med startlån til "Nyetablerte, økonomisk vanskeligstilte og personer i startfasen". Så vidt jeg kan se så må du ha 36000 kroner netto for å få startlån og da er du hverken i nyetablert, vanskeligstilt eller startfase om du spør meg. Forbanna dritt. TLDR: Husbanken er en inkompetent ape som tydeligvis rakker ned på de som er ny i samfunnet og sliter med å komme seg ut i boligmarkedet. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Skader har gått dramatisk ned siden forbudet med pinneraketter. Forby hele dritten! Eksplosiver, barn, dyr og alkohol hører aldri sammen! 1 av 163 biler brukes i bankran. ILLEGALIZE CARS. Det å forby noe på grunnlag av 0.001% av befolkningen gjør noe dumt er akkurat det som gjør at jeg har lyst å flytte ut av Norge. Igjen så trekkes disse stråmann-argumentene. Les innlegg 22030. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Igjen så trekkes disse stråmann-argumentene. Les innlegg 22030. Poenget mitt er at jeg synes ikke noen få branner hvert år er nok til å ta vekk underholdning for millioner. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg forstår hele poenget ditt med stråmannargumenter, men hva tror du hadde skjedd dersom du kun fikk drikke alkohol en eneste kveld i året? Gi meg en god grunn for at vi ikke hadde sett hundrevis av mennesker inne til pumping, i slagsmål, i fyllearresten, osv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå