Sk!ppy Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Men å vente i ti minutter før jeg får lov til å våkne opp igjen? Hva er poenget? At jeg skal "sette mer pris på å være i live" er bullshit. Vi snakker et spill der jeg fikk torturere hjelperen min litt, har slaktet hundrevis av fiender, drept sivilie, drepte en fyr rett foran øynene på sønnen hans, lot en hel drøss uskyldige folk bli brutalt drept fordi jeg ikke fikk betalt for å redde dem, latt folk sulte i hjel, droppet å hente medisin til dødsskyke folk, dømt en kjerring til å bli torturert i veldig mange år og så videre. Hva har "sette pris på å være i live" med det å gjøre? Dette høres ut som et spill jeg kan like. Hva heter det? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 At jeg kjenner denne personen, irriterer meg.. vet ikke om jeg skal le, grine, eller synes synd på han, og usikker på om jeg skal slå til han neste gang jeg treffer han eller ikke..... Heldigvis kjørte han ikke riskoker. Takk og lov! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Men å vente i ti minutter før jeg får lov til å våkne opp igjen? Hva er poenget? At jeg skal "sette mer pris på å være i live" er bullshit. Vi snakker et spill der jeg fikk torturere hjelperen min litt, har slaktet hundrevis av fiender, drept sivilie, drepte en fyr rett foran øynene på sønnen hans, lot en hel drøss uskyldige folk bli brutalt drept fordi jeg ikke fikk betalt for å redde dem, latt folk sulte i hjel, droppet å hente medisin til dødsskyke folk, dømt en kjerring til å bli torturert i veldig mange år og så videre. Hva har "sette pris på å være i live" med det å gjøre? Selv om du tar livet av voldsomt mange andre betyr det jo ikke at ditt eget liv skal kastes bort eller ofres like lett? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) At jeg kjenner denne personen, irriterer meg.. vet ikke om jeg skal le, grine, eller synes synd på han, og usikker på om jeg skal slå til han neste gang jeg treffer han eller ikke..... Heldigvis kjørte han ikke riskoker. Takk og lov! Du er glad for at det ikke var en riskoker som ble kræsja altså? Du har skjønt det! Og hvordan skal en 15 åring som deg kunne stille opp med en cossie? Endret 1. januar 2012 av TMK9C 2 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Folk som fyrer opp fyrverkeri flere dager før nyttårsaften, på dagen på nyttårsaften og på kvelden før kl 00.00 på nyttårsaften. Ble du født voksen eller, en del av nyttårsaften er jo barn som sprenger hjemmelagde bomber og andre ting før klokka 00.00. Fyrte ikke opp fyrverkeri før kl 00.00 da jeg var liten. Driter i grisehyl og annet småtteri som ungene driver med, men de batteriene og rakettene dager før er slitsomt. Endret 1. januar 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Folk som klager på de er fyllesyk 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Folk som skryter at de har vært på fylla dager etter. Utrolig uinteressant og irriterende. Men stas for dem er det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Håndverkere o.l som ikke holder avtaler. Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 At internetten min detter ut sånn helt random på grunn av IP adresse konflikt og jeg holder på å klikke på hele kontoret mitt hver gang. Og folk som truer dyr og snakker dritt om dyr. Det er dyreplageri selv om dyra ikke skjønner hva som foregår. Skal vise respekt for alle dyr! 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Og folk som truer dyr og snakker dritt om dyr. Det er dyreplageri selv om dyra ikke skjønner hva som foregår. Skal vise respekt for alle dyr! Det inkluderer såklart alle andre mennesker også... Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Og folk som truer dyr og snakker dritt om dyr. Det er dyreplageri selv om dyra ikke skjønner hva som foregår. Skal vise respekt for alle dyr! Det inkluderer såklart alle andre mennesker også... Selvfølgelig men dyr er helt forsvarsløse mot oss mennesker og det er ikke andre mennesker. Vi står sterkere enn dyrene. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Selvfølgelig men dyr er helt forsvarsløse mot oss mennesker og det er ikke andre mennesker. Vi står sterkere enn dyrene. Mennesker kan da ikke forsvare seg mot å bli snakket dritt til, eller å bli truet. Det gjør det uansett ikke noe mer riktig fordi vi kan "forsvare oss bedre". Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) At internetten min detter ut sånn helt random på grunn av IP adresse konflikt og jeg holder på å klikke på hele kontoret mitt hver gang. backtrace the ip with a visual basic gui interface and murder him Endret 1. januar 2012 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
mfb Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 irriterer meg over Apple som bare er noe dritt folk kjøper for å få status 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 irriterer meg over Apple som bare er noe dritt folk kjøper for å få status Irriterer meg litt over slik mentalitet, på like linje med fanboys. 2 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Men status blant hvem? Jo nettopp, andre iphone brukere. Vi andre ler. 2 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Irreterer meg over at dere skal være så irreterte på alt mulig. 1 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 At jeg kjenner denne personen, irriterer meg.. vet ikke om jeg skal le, grine, eller synes synd på han, og usikker på om jeg skal slå til han neste gang jeg treffer han eller ikke..... Heldigvis kjørte han ikke riskoker. Takk og lov! Du er glad for at det ikke var en riskoker som ble kræsja altså? Du har skjønt det! Og hvordan skal en 15 åring som deg kunne stille opp med en cossie? Jeg er 16 vennen min. Hvordan jeg skal stille opp? Jeg skal vell kjøre en? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 At det er speilhålke ute! ødela hele kveldsturen min, måtte bare snu å gå hjem igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå