Pokey Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Og nå til noe helt annet; FACEBOOK Ett barn sa til sin mamma, "mamma, jeg har tegnet på lakenet ditt med leppestift." Rasende slo hun sitt barn bevistløs. Siden angret hun på det hun hadde gjort, og ba sitt barn om åpne øynene men det var for sent. Hans lille hjerte hadde sluttet å slå. I soverommet på lakenet sto det "MAMMA JEG ELSKER DEG." Sett dette på din status i en time for å vise at du er imot BARNEMISHANDLING FOLK ER SÅ JÆVLIG DUMME 7 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) HAHAHAHAHAHAHAHA Endret 17. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Folk sover under nattatimmarna. Närsom natten nalkas, skall man hylla den, inte sova bort den. Vi nattugglor är ensamma på Diskusjon.norge. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Eysteinn (islending?), vi er ganske mange som har insomnia, eller jobber nattevakt med nett på jobb, eller er blodsugere Jeg er en av de første Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Det finnes ikke små peniser, bare store vaginar. Genialt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 At jeg ikke har øl akkurat nå. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 På en Torsdags natt? Håper du har ferie eller bor hyttiteiti oppi nord. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har både fri og bor oppi nord. Men det hadde bare vært godt med kun ei øl akkurat der og da. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Da er du unnskyldt! Drikkekulturen her oppi nord er merkelig, ikke at det irriterer meg så veldig. Måtte le da hybelverten til en venn av meg hadde fest i garasjen på en torsdags natt og en av de som var der brøt ut: "Oj! Jeg må kjøre barna mine i barnehagen og gå på jobb nå" før han satte seg i bilen drita full og kjørte tvilsomt avgårde. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Nja, på små plasser er de nok litt frittenkende når det gjelder bil og alkohol. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Er jo selvfølgelig et pluss når man vet at politiet bare har kontroll 1 gang i måneden, slik som der min søster bodde en stund. Irriterer meg at den sosiale kulturen bestemmer at vi må gå med bukser. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Folk som sier man ikke kommer langt i livet om man ikke gjør det bra på skolen. Ja, se så langt dere har kommet i livet, ulykkelige overfladiske fittehøl med A4-liv. Takk og farvel, jeg følger faen ikke i deres fotspor. Jeg hadde kanskje en litt barnslig holdning i videregående, og følte at eksistensen var meningsløs, og derfor trengte jeg ikke å jobbe for å få et liv jeg egentlig ikke ville ha. Og nå... Så innser jeg at jeg hadde helt rett. Det som var rett for meg atleast. YEA Skal man kaste bort de mest dyrebare årene i sitt liv, da man føler alt sterkere enn noen gang? Folk dør jo før de blir født. Det er ikke plass til mange stray dogs. Men jeg er nok født til å bli en. Hva utretter man ved å ha mye penger, dyre hus og faenskap? Det er utenfor min fatteevne. Og enda mer utenfor min fatteevne at jeg bare MÅ ha penger selv. Noe er galt, og jeg er mildt sagt redd. Endret 18. november 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Det spørs hvilke verdier man har. Jeg har lyst på god utdanning for å kunne jobbe med noe jeg liker og tjene mer penger. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) True that. Det var bare et utbrudd for å forsvare mine egne verdier, siden andre har ubevisst tråkka på dem og jeg har ikke kunne gjort noe med det annet enn å bite det i meg. Så det var ikke kritikk mot noen andres. Kanskje det hørtes sånn ut, men jeg er bare morragretten. Jeg var på manpower forleden dag, og de sa at "nå begynner det virkelige liv"! Som om de hadde fasiten på hva som var livet. Damn. Fuck. Endret 18. november 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg er enig der, kakemot. Det finnes ingen fasit til et bra liv, gjør som du vil. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 True that. Det var bare et utbrudd for å forsvare mine egne verdier, siden andre har ubevisst tråkka på dem og jeg har ikke kunne gjort noe med det annet enn å bite det i meg. Så det var ikke kritikk mot noen andres. Kanskje det hørtes sånn ut, men jeg er bare morragretten. Jeg var på manpower forleden dag, og de sa at "nå begynner det virkelige liv"! Som om de hadde fasiten på hva som var livet. Damn. Fuck. Sant nok at man ikke trenger VGS for ett bra liv, men jeg foretrekker å jobbe med ett yrke jeg liker og samtidig være meg selv. Jeg ligger langt utenfor A4 arket jeg også. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Og nå til noe helt annet; FACEBOOK Ett barn sa til sin mamma, "mamma, jeg har tegnet på lakenet ditt med leppestift." Rasende slo hun sitt barn bevistløs. Siden angret hun på det hun hadde gjort, og ba sitt barn om åpne øynene men det var for sent. Hans lille hjerte hadde sluttet å slå. I soverommet på lakenet sto det "MAMMA JEG ELSKER DEG." Sett dette på din status i en time for å vise at du er imot BARNEMISHANDLING FOLK ER SÅ JÆVLIG DUMME Lurer på hvem som fant på den der teksten. Hun skulle hatt nakkeskudd, så latterlig urealistisk og overdramatisert. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 True that. Det var bare et utbrudd for å forsvare mine egne verdier, siden andre har ubevisst tråkka på dem og jeg har ikke kunne gjort noe med det annet enn å bite det i meg. Så det var ikke kritikk mot noen andres. Kanskje det hørtes sånn ut, men jeg er bare morragretten. Jeg var på manpower forleden dag, og de sa at "nå begynner det virkelige liv"! Som om de hadde fasiten på hva som var livet. Damn. Fuck. Sant nok at man ikke trenger VGS for ett bra liv, men jeg foretrekker å jobbe med ett yrke jeg liker og samtidig være meg selv. Jeg ligger langt utenfor A4 arket jeg også. Du er meget spesiell, slik som alle andre. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Noen er mer spesiell enn andre, Fredrik. Jeg mener, det finnes gode eksempler på A4 folk, de som følger saueflokken, og de som gjør alt for å slippe unna saueflokken med vilje, men ikke skjønner at da følger de bare en annen saueflokk. Endret 18. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå